חיפוש

איך מגדלים גור כלבים? 

גידול של כלב הוא אתגר לא פשוט, במיוחד אם הכלב מגיע אליכם בגיל צעיר כאשר הוא עדיין מוגדר גור כלבים. עם זאת, יש משהו מיוחד בגידול של גור כלבים שמאפשר לו להתחבר אליכם טוב יותר. בגידול של גור יש דברים שהולכים לאתגר אתכם, אבל אנחנו מבטיחים לכם שאם תקפידו על הכללים, תוכלו מאוד להנות מהגור שגידלתם. כאן נספר לכם איך לעשות את זה. 

 

גידול כלבים

אחד האתגרים הכי גדולים בגידול של כלב הוא לגרום לו לחיות בצורה טובה בסביבה שלנו. הסביבה האנושית לא בהכרח מתאימה עבור כלבים, וכאשר הם פוגשים אותה בפעם הראשונה הם עלולים להיות מעט מבולבלים ולהתנהג בצורה שונה מזו שהיינו רוצים שהם יתנהגו. כדי למנוע את המצבים הללו אנחנו מאלפים את הכלב עד שהוא לומד לחיות בסביבה שלנו.

לגדל גור

גידול גורי כלבים

כאשר אנחנו מדברים על גורי כלבים, הדברים הללו נכונים עוד יותר. כלב שמגיע אלינו כאשר הוא צעיר כנראה פוגש לראשונה סביבה אנושית וצריך ללמוד במהירות כיצד לחיות בה. אם אתם רוצים לקבל מידע מפורט על הדרך שבה כדאי לגדל את הכלב החדש שלכם פשוט הכנסו לאתר הכלבלב שלי למידע נוסף, אבל בינתיים הנה כמה דברים שכדאי להכיר.

 

התייעצות עם אנשי מקצוע

אילוף של כלב היא מלאכה מורכבת, וזה לא בושה אם אתם לא יודעים מה לעשות בכל שלב. בכל מקרה, אל תותרו על התייעצות עם אנשי מקצוע, זה יוכל לחסוך לכם שכר לימוד יקר ויהפוך את האילוף לקל יותר.

לגדל גור

פנקו את הכלב שלכם

כאשר הכלב מתנהג כפי שאתם מצפים ממנו, חשוב שתגרמו לו להבין את זה. כלב זקוק מאוד לאהבה שאתם בתור הבעלים שלו מפגינים כלפיו, ולכן בכל פעם שהוא פועל בצורה טובה תנו לו איזה חטיף או משהו שהוא אוהב. בחנויות לציוד כלבים תוכלו למצוא את המוצרים הללו שיאפשרו לכם לעבור טוב יותר את תקופת האילוף.

 

סמנו גבולות

אחרי שאבנם עד כמה חשוב להתייחס לכלב שלכם בצרוה טובה, ולתת לו מתנות בכל פעם שהוא ביצע מה שאמרתם, חשוב גם לדעת לסמן לכלב שלכם גבולות שאותם הוא לא אמור לעבור. בין אם מדובר על עשיית צרכים במקומות לא מתאימים או נביחות בלי הפסקה, חשוב מאוד שהכלב שלכם יבין מה מצופה ממנו, ושאם הוא חורג מהציפייה הזו אתם תגיבו לכך בהתאם.

 

לסיכום

גידול של גור כלבים מאפשר לכם להיות הראשונים שמרגילים את הכלב לחיות בסביבה אנושית. בתהליך האילוף כדי להיות בקשר רציף עם אנשי מקצוע, במיוחד אם זו הפעם הראשונה בה אתם מגדלים כלב. פנקו את הכלב שלכם ותדעו לתת לו מתנות כאשר זה מגיע, אך יחד עם זאת אל תוותרו על הצבת גבולות במקומות שבהם הכלב שלכם לא פועל כפי שאתם מצפים.

לגדל גור

אולי יעניין אותך גם