חיפוש

גרילי גז המומלצים ביותר בארץ לכל השימושים

קנייה של גריל גז היא אינה עניין של מה בכך. כשאנחנו רוכשים גריל מסוג זה, אנחנו רוצים להיות בטוחים שהוא יהיה יציב, יחזיק מעמק לאורך זמן ויאפשר לנו להכין את הבשרים האהובים עלינו באופן הטוב ביותר. זו בדיוק הסיבה שגרמה לנו לצאת ולחפש את גרילי הגז המומלצים ביותר בארץ לכל השימושים (בשר, דגים ושאר מטעמים). בשורות הבאות נציג בפניכם את 3 הגרילים הטובים ביותר.

 

איך הגענו אל 3 גרילי הגז הטובים ביותר?

רגע לפני שנציין בפניכם את 3 גרילי הגז הנבחרים, אנחנו מוכרחים לציין בפניכם את הדרך שעברנו כדי להגיע אליהם. ערכנו ממש לא מזמן סקר ובו שאלנו את המשתתפים האם יש להם גריל גז מומלץ וביקשנו לציין מהו הדגם שלו. המשתתפים בסקר ציינו בפנינו כי יש להם גריל גז איכותי שהם ישמחו להמליץ עליו לאנשים אחרים וכל אחד רשם את דגם הגריל שלו (ואפילו הצטלם איתו כדי להוכיח שאכן הוא דובר אמת). בתמורה, הזמנו את כל משתתפי הסקר לאירוע על האש מפנק ביותר. אז הנה 3 הדגמים שנמצאו כמומלצים ביותר בעקבות הסקר הנוכחי:

 

גריל מספר 1 –דגם IL1200Q טיטניום

רבים מהמשתתפים בסקר ציינו את גריל גז זה של חברת גריל ישראל. המשתתפים ציינו כי לדבריהם הוא המומלץ ביותר בגלל הסיבות הבאות:

  • אפשר להשתמש בו בשטח וגם בבית (בגלל שהוא קל להעברה ממקום למקום)
  • יש לו רשת צלייה גדולה יחסת שמאפשרת לפרוס כמה נתחים בו זמנית
  • קל לנקות אותו
  • יש לו מערכת ניקוז שומנים יעילה שמאפשרת לשומנים לטפטף ישירות אל תוך תבנית חד פעמית

אנחנו הכרתנו את דגם זה במקום הראשון בגלל שהוא קיבל את מירב הקולות.

 

גריל מספר 2 –דגםIL 3200Q שחור

הדגם הנוכחי תפס את המקום השני והמכובד לא פחות כפי שבטח הבנתם. אלו שציינו שהם עושים בו שימוש קבוע כתבו לנו שהם גרים בבניינים משותפים עם קומות מרובות. לדבריהם, הם עשו שימוש בכמה גרילים בעבר והגריל הזה התגלה כגריל שמוציא פחות עשן. כך שבעצם ניתן להשתמש בו במרפסות וגגות הבתים מבלי להפריע לשכנים. אנחנו בחרנו להכתיר את הדגם הנוכחי כ"דגם ירוק לסביבה" בעקבות עובדה חשובה זו.

 

גריל מספר 3- דגם IL2200 שחור

מרבית האנשים שציינו את הדגם שזכה למקום ה-3 ציינו שהוא מותאם באופן מלא למרפסת בגלל שיש לו גוף יצוק שעומד איתן בפני תנאי מזג אוויר שונים. בטח תשמחו לשמוע שבדומה לדגם שזכה במקום ה-2, גם הדגם הזה נחשב לפולט פחות עשן ביחס לגרילי גז אחרים. השילוב בין השניים הכניס אותו אל המקום ה-3 ברשימה שלנו.

 

לסיום

אלו היו גרילי הגז המומלצים ביותר. כעת, כשאתם מכירים אותם, נותר לכם רק לבחור את הגריל הבא שלכם.

בשר על הגריל

אולי יעניין אותך גם

מטבח חיצוני מאובזר
מטבחים
כל היתרונות של מטבח חוץ מאובזר

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, והפכו את החצרות האחוריות שלנו לחללים פונקציונליים ומהנים לבישול, אירוח והתכנסות עם בני משפחה וחברים. מטבח חיצוני

קרא עוד »