חיפוש

5 דברים שצריך כדי לעצב את הבית לשלמות

הבית שלכם הוא המקום אליו אתם מגיעים בכל סוף יום, הוא המקום בו אתם רוצים להרגיש בנוח והוא המרחב בו אתם מגדלים את הילדים שלכם.

כפי שניתן לראות, זה המרחב החשוב ביותר בחייכם, לכן חשוב להשקיע בו בהתאם.

בית צריך להיות יפה, מעוצב ונקי כדי לאפשר לדייריו להיות שמחים, רגועים ולאהוב זה את זה.

מחפשים טיפים לעיצוב הבית? מתלבטים במה כדאי להשקיע? התשובות בכתבה  הבאה.

 

השקעה בפרטים הקטנים

הסוד הכמוס ביותר של מעצבי הפנים הוא – הפרטים הקטנים. מטבח, חדר רחצה או סלון יראו אחרת לגמרי אם תוציאו מהם את אביזרי העיצוב הקטנים. המראה, הברז או הארונית הקטנה – יוצרים את התמונה היוקרתית שיש בבתים שאתם חולמים שיהיו לכם. באטיקו מקום לעיצוב הבית, מציעה לכל אחד לרכוש את האביזרים הקטנים שיהפכו את הבית שלו למרחב מקסים.

 

קנייה של מוצרים איכותיים

מוצרים איכותיים שנקנו בחנות מומלצת הם טובים יותר מכמה סיבות. ראשית, הם נשמרים לאורך זמן כיוון שהם עשויים מחומרים חזקים יותר. שנית, הם בדרך כלל יפים יותר – ניתן לראות אם פריט מסוים נקנה בחנות זולה או בחנות עיצוב יוקרתית. יתר על כן, הם יוצרים אווירה יוקרתית בבית ומשדרים יופי ואסתטיקה. אם תשקיעו במוצרים איכותיים, אתם תרגישו שהבית שלכם מדהים.

 

השקעה בחדר האמבטיה

חדר האמבטיה הפך מחדר מוצנע ומוזנח, לחדר שמשקיעים בו הכי הרבה בעיצוב המודרני. בחנויות רבות תמצאו מקלחונים מדהימים, ברזים יפים ומרשימים, ארונות אמבטיה אלגנטיים או כפריים, אביזרי אמבטיה מעוצבים ועוד. כל המוצרים האלה יגרמו לכם להרגיש בתוך ארמון, כאשר תשתמשו בחדר האמבטיה בבית הפרטי שלכם. ההמלצה שלנו – השקיעו בחדר האמבטיה כי הוא גם חשוב!

 

שימו לב לאביזרים

האביזרים שכדאי לשים לב אליהם בעיקר הם

  1. פח אשפה מעוצב – אולי ראיתם פעם מטבח מעוצב ויפה, אבל עם פח מפלסטיק שמכער את הכל. אם תאם רוצים ליצר אווירה מושלמת, כאדי שתקנו פח מעוצב.
  2. מראות – מראות יפות יכולות להקפיץ את המראה של הבית. ניתן להציב אותן בכניסה או במסדרון.
  3. ברזים למטבח – הברזים במטבח נותנים את הטאצ' הסופי של העיצוב הכולל, לכן הם חשובים.
  4. חפצי קישוט קטנים – כשם שבסלון כדאי להניח בובות חרס קטנות או תמונות, כך בחדר האמבטיה כדאי להציב אבזרי אמבטיה מעוצבים, כמו נטלה או כלי למברשות השיניים.

 

סיכום

עיצוב הבית הוא עולם שהולך ומתפתח, כיוון שהמודעות אליו צומחת, וכך הרצון להפוך את הבית למרחב נעים הופך לרצון של כל אדם. על מנת להצליח ליצור אווירה ביתית, יש לשים לב לפרטים הקטנים – השקיעו באביזרים בבית שלכם, כדי להפוך את המרחב ליוקרתי, מדויק ומעוצב בקפידה. הסוד של העיצוב הוא השקעה ברהיטים ובאביזרים.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים לעיצוב הבית
עיצוב פנים
4 טיפים לעיצוב הבית

איך מתחילים לעצב את הבית? זאת שאלה גדולה שיש עבורה לא מעט תשובות, אבל לפני שנענה עליה, עלינו להבין לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת, ואיזו

קרא עוד »
עיצוב פנים עם וילונות
עיצוב פנים
עיצוב פנים בעזרת ווילונות

מי שמבין דבר או שניים בעיצוב, יודע שהפריטים הקטנים הם אלו שמקנים את האווירה הסופית והמרשימה בכל חלל. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשחקרנו את

קרא עוד »