חיפוש

עיצוב פנים בעזרת ווילונות

מי שמבין דבר או שניים בעיצוב, יודע שהפריטים הקטנים הם אלו שמקנים את האווירה הסופית והמרשימה בכל חלל. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשחקרנו את התחום באופן מעמיק עם מומחים בתחום. לאחר שהכרנו בדבר, החלטנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם את הדרך לעצב חללים שונים עם פריטים קטנים. הפעם, יצאנו לבדוק איך אפשר לעצב בעזרת ווילונות וחזרנו עם כל האינפורמציה החיונית. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת.

 

רוצים לשנות את מראה החלל הנוכחי באמצעות ווילון? כדאי שתכירו בעובדה חשובה תחילה

מי מכם שחולמים להביא לשינוי במראה החלל הנוכחי, צריכים לדעת כי יש מגוון רחב של סוגי ווילונות. שוחחנו עם מומחים בתחום וקיבלנו המלצה ל – 2 סוגים שכדאי להשתמש בהם במידה ואינכם בקיאים בתחום העיצוב באופן מעמיק. שכן, אלו וילונות שמתאימים לכל מיני חללים. נציין כי מדובר ב – 2 סוגי הווילונות הבאים:

  • ווילונות כפלים
  • ווילונות גלילה

עיצוב פנים עם וילונות

ווילונות כפלים – מה הם?

אתם מכירים אותם מקרוב, אבל כנראה שלא תזהו אותם בשמם. מדובר בווילונות שמגיעים במגוון רחב של טקסטורות וצבעים. הם נקראים גם "ווילונות פאלדים" וידועים כבעלי קיפולים בצורת בננה. המומחים ציינו בפנינו כי ווילונות אלו מקנים מראה קלאסי וחמים בכל בית או משרד.

היכנסו אל הקישור הבא ותוכלו לראות את הצבעים החמים של ווילונות הכפלים: erotex.co.il. רגע לפני שנעבור אל סוג הווילון הבא, נציין כי ראש הווילון הכפול תפור כגליל במרחקים קבועים של 10 סנטימטרים מכפל אחד לשני. כך שבעצם הוא נראה כמו אקורדיון (אתם לא טועים, מכאן מגיע שמו של הווילון).

 

ווילונות גלילה – מה הם?

ווילונות גלילה נחשבים לשימושיים ביותר במגוון פינות בבית ובמשרד. מדובר בעצם ביריעות בד שעברו תהליך ייחודי שהפך אותן לקשיחות. כדאי לדעת כי הבדים שמהם עשויים ווילונות אלה הם דוחי אבק ועמידים בשמש (כך שהם נוחים מאוד לשימוש). התפעול שלהן נעשה באמצעות צינור אלומיניום בתפעול חשמלי או ידני לפי בחירתכם.

עיצוב פנים עם וילונות

איך תבחרו את הווילון המתאים ביותר עבורכם?

יכול להיות שקראתם את כל המידע שצוין בפניכם לעיל ועכשיו אתם תוהים איזה ווילון הוא המתאים ביותר עבורכם? אם כך, כדאי שתדעו שאתם יכולים לבצע את הבחירה הנכונה עבורכם בקלות. ההמלצה שלנו היא לצלם את האזורים בבית שבהם תכננתם להציב ווילון, למשל:

  • החלון הגדול בסלון
  • החלון במטבח
  • דלת ההזזה למרפסת או הגינה

לאחר שתצלמו את האזורים הללו, תוכלו להעביר את התמונה לאפליקציה ייעודית שתציג בפניכם איך האזור ייראה עם הווילון שבחרתם. כדאי שתדעו שבמרבית האפליקציות, ניתן לבחור דגמים וצבעים שונים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהכיר לכם את הדרך לעצב את הבית באמצעות ווילונות. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק לבחור את הווילון המתאים ביותר שישדרג לכם את הבית או את המשרד.

עיצוב פנים עם וילונות

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים לעיצוב הבית
עיצוב פנים
4 טיפים לעיצוב הבית

איך מתחילים לעצב את הבית? זאת שאלה גדולה שיש עבורה לא מעט תשובות, אבל לפני שנענה עליה, עלינו להבין לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת, ואיזו

קרא עוד »