חיפוש

נוחות וסטייל: איך להפוך למעצב פנים בקלות

עיצוב פנים הינו תחום נחשק שדרוש במבנים מסוגים שונים. החל מבתים פרטיים, בתי קפה וחנויות. המדריך הנוכחי עולה לרשת, כדי להקל על מי שרוצים לקחת חלק בתחום, אך הם לא יודעים מאיפה להתחיל. הישארו כאן ותגלו את כל הפרטים שיכוונו אתכם לעבר המטרה.

 

קודם כל – תערכו מיפוי של האתגרים

בשלב זה עליכם לערוך מיפוי של הכישורים שלכם. קחו דף ועט ותרשמו בצד אחד את החולשות שלכם ובצד השני את החוזקות. לאחר מכן, תצטרכו לכתוב את כל הנקודות שנוגעות לתחום הלימוד, כדי שיתאפשר לכם להעיף מבט על הטבלה המלאה ולהבין אם יש לכם את הכישורים כמעצבים.

הדרך הטובה ביותר להגיע למסקנה בנושא היא לשאול את עצמכם – האם הסובבים אתכם נוטים לבקש את דעתכם בכל הנוגע לעיצוב הסביבה שלהם? אם תגלו שהתשובה היא חיוביות, תוכלו לעבור מיד לשלב הבא.

 

תבחנו אם יש לכם הכשרה מקצועית מספקת

יכול להיות שלמדתם בעבר קורסים שהקנו לכם תעודות שמעידות על הכשרתכם כמעצבים. אם כך, עליכם לבדוק שתעודות אלה מתאימות לעיצוב פנים. נגלה לכם שבמצבים מסוימים, תצטרכו להירשם אל לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים בצפון, משום שיתגלה לכם שההכשרה שבידיכם אינה מספיקה. נציין בהזדמנות זו שיש לא מעט מכללות שמציעות קורסי תעודה לטווח רחוק או קצר, כך שתוכלו לבחור בקלות את המקום המתאים לכם מבחינה זו.

מעצבי פנים

תתרגלו על קירות של אחרים

אם נרשמתם כבר לקורסי המכללה האזורית צפת שמוצעים למי שרוצים להעמיק בעיצוב פנים וגם אם לא, עליכם להציע את הכישורים שלכם לאחרים. כלומר, ליידע את החברים, קרובי המשפחה והשכנים אודות התחביב שלכם שצפוי להפוך למקצוע בקרוב. תציעו להם לקבל את שירותכם במחיר מוזל או ללא תשלום, כדי שתוכלו לבנות תיק עבודות מקצועי שיקל עליכם במציאת עבודה בהמשך.

 

כך תבנו את תיק העבודות המושלם

לא חשבתם שנציע לכם להכין תיק עבודות מקצועי מבלי שנסביר איך עושים זאת, נכון? נציין שמדובר בהליך שכולל את 3 השלבים החשובים הבאים:

  1. תצלמו את הפרויקטים שביצעתם עד כה באופן מקצועי
  2. תבנו פלטפורמה ברשת שתציג את העבודות שלכם (בלוג, אתר ועוד)
  3. תפתחו פרופיל ברשתות החברתיות ותשתפו את התמונות שצילמתם עד כה (של הפרויקטים שלכם)

רק לאחר שתיישמו את השלבים שצוינו לעיל, תוכלו להתחיל בחיפוש אחר לקוחות. נציין שמי מכם שילמדו במכללה מומלצת, יוכלו לקבל הפניות ללקוחות פוטנציאליים במינימום מאמץ. לכן, כדאי לבחור את מקום הלימוד בקפידה, תוך בירור אודות עניין זה.

 

השורה התחתונה – זו ההזדמנות שלכם להפוך למעצבי פנים!

עד כאן כל המידע שאפשר לכם לדעת אם יש בכם את הטאץ' העיצובי שיתווה את הדרך לעיצוב הפנים. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לעשות, כך שנותר לכם רק ליישם ולהתמקצע בתחום.

הכשרות מקצועיות

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים לעיצוב הבית
עיצוב פנים
4 טיפים לעיצוב הבית

איך מתחילים לעצב את הבית? זאת שאלה גדולה שיש עבורה לא מעט תשובות, אבל לפני שנענה עליה, עלינו להבין לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת, ואיזו

קרא עוד »
עיצוב פנים עם וילונות
עיצוב פנים
עיצוב פנים בעזרת ווילונות

מי שמבין דבר או שניים בעיצוב, יודע שהפריטים הקטנים הם אלו שמקנים את האווירה הסופית והמרשימה בכל חלל. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשחקרנו את

קרא עוד »