חיפוש

כל מה שצריך כדי לעצב את הבית

אחד הדברים שמקשים על רבים מאתנו בהליך של עיצוב הבית נוגע לפריטים שהם חובה. כאלו שאי אפשר להסתדר בלעדיהם. הרי כל אחד מכיר את הרגע הזה, שבו הוא מרהט את הבית ומגלה רק לאחר כמה ימים שיש פריטים שחסרים ופשוט אי אפשר בלעדיהם. יצאנו לבדוק מהם הדברים האלה וחזרנו עם רשימה של כל מה שצריך כדי לעצב את הבית. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שאתם צריכים בנושא.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו להגיע אל הפריטים הנבחרים

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפריטים שאתם חייבים כדי לעצב את הבית על הצד הטוב ביותר, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר באנשים שהבית שלהם מעוצב למשעי. אתם בטח תוהים איך הגענו אליהם, אז נשתף אתכם כי פרסמנו פוסט בנושא וביקשנו ממי שיודעים איך לעצב את הבית – לפנות אלינו.

להפתעתנו, מעל ל – 50 גולשים פנו, שלחו את התמונות של הבית המעוצב שלהם ואמרו שיש להם את המידע. לאחר שקיבלנו את הפניות, ביקשנו שישלחו לנו פריטים שהם הכרחיים. כך יצא שמתוך 100 פריטים בערך, בחרנו את ה – 3 הנפוצים ביותר. הם אלו שיוצגו בפניכם בשורות הבאות.

כל מה שצריך כדי לקשט את הבית

כל מה שצריך כדי לעצב את הבית: הפריט הנבחר ה – 1

את הפריט ה – 1 אתם יכולים להשיג די בקלות באתר הבא: https://hastoksharona.co.il. אלו שסייעו בכתיבת המדריך ציינו כי הם רכשו את הפריט מהאתר הזה ויצאו מרוצים. אנחנו לא נמתח אתכם יותר מידי ונציין כי מדובר בשידת כניסה לבית. כזו שאתם יכולים להניח עליה את הדברים הבאים:

  • פלאפון
  • צרור מפתחות
  • עטים ועוד

 

כל מה שצריך כדי לעצב את הבית: הפריט הנבחר ה – 2

הפריט הנבחר ה – 2 שאתם חייבים שיהיה לכם כדי לעצב את הבית על הצד הטוב ביותר הוא ווילונות גלילה. כאלו שיאפשרו לכם ליהנות מהצללה בשעות היום. אתם יכולים למצוא מגוון רחב של  וילנות גלילה בזול וחשוב לנו לציין זאת בפניכם, כי יש מי שסבורים שווילונות אלו הם יקרים מאוד. אז כדאי שתדעו שאין זה נכון (כך נאמר לנו מפי אלו שסייעו בכתיבת המדריך).

 

כל מה שצריך כדי לעצב את הבית: הפריט הנבחר ה – 3

הפריט ה – 3 שאתם צריכים שיהיה לכם בבית זה מעמד למפתחות. מדובר במתלה ארוך שמאפשר לכל אחד מבני הבית להניח את צרור המפתחות שלו עליו בסמוך לדלת. כך תוכלו להיות בטוחים שכולם יודעים איפה המפתחות שלהם נמצאים מהרגע שהם נכנסים אל הבית ועד הרגע שבו הם עוזבים אותו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים לגבי עיצוב נכון של הבית. כעת, אתם יכולים פשוט להתחיל לעצב ולרהט.

כל מה שצריך כדי לקשט את הבית

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים לעיצוב הבית
עיצוב פנים
4 טיפים לעיצוב הבית

איך מתחילים לעצב את הבית? זאת שאלה גדולה שיש עבורה לא מעט תשובות, אבל לפני שנענה עליה, עלינו להבין לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת, ואיזו

קרא עוד »
עיצוב פנים עם וילונות
עיצוב פנים
עיצוב פנים בעזרת ווילונות

מי שמבין דבר או שניים בעיצוב, יודע שהפריטים הקטנים הם אלו שמקנים את האווירה הסופית והמרשימה בכל חלל. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשחקרנו את

קרא עוד »