חיפוש

הכירו את מיטל צימבר: מעצבת פנים יחידה במינה

כידוע לכם, אין דבר שחשוב לנו יותר מלהביא לכם את הסודות השמורים ביותר בעולם עיצוב הפנים. החל מסגנונות העיצוב הטרנדיים ביותר ועד לפריטים ספציפיים שציפור לחשה לנו שהם הדבר הבא. אז גם עכשיו, כשחיפשנו עבורכם את מעצב הפנים המומלץ והמיוחד ביותר, שאלנו לא מעט מומחים ולקוחות מעולם עיצוב הפנים והתשובה הייתה כמעט חד משמעית: מיטל צימבר, מעצבת הפנים שכמוה לא היו וגם כנראה שלא יהיו.

 

החשיבות שבבחירת מעצבת הפנים הנכונה

ביחסיהם של מעצבת פנים ולקוח, קריטי שתהיה מידה לא קטנה של אמון הדדי. הלקוח צריך להאמין בלב שלם כאשר מעצבת הפנים מתכננת בקפידה כל פינה בבית, שמדובר בבעלת מקצוע שמעבר למקצועיותה הוא יכול להתחבר לסטייל האישי שלה. המעצבת מצידה, צריכה להרגיש את האמון הזה ולדעת שידה יכולה להיות חופשייה, שכן הלקוח שלה סומך עליה. בדיוק בגלל הדינמיקה העדינה הזו, קריטי שנבחר את מעצבת הפנים המדויקת אלינו.

 

מיטל צימבר – אחת ויחידה

כשהתחלנו בחיפוש אחרי מעצב או מעצבת פנים שתהיה צעד אחד לפני הקולגות שלה, מיד הבנו שמדובר במשימה לא פשוטה כלל. הסתכלנו במאות אתרים ועיינו בתיקי עבודות של מעצבים ומעצבות פנים שעושים דברים מדהימים! החל מסגנונות בוהו שיק טרנדיים ועד הסגנון המודרני הקלאסי, כמעט ולא הצלחנו למצוא מעצב שלא אהבנו. אך אחת, בלטה בעינינו במיוחד עם הוורסטיליות והסגנון הייחודי שלה. עם העובדה שמעבר לעובדה שאכן היו לא מעט עדויות של לקוחות עבר שלה, שמעידים שהיא מעצבת פנים מומלצת לא יכלנו שלא להתעלם מתיק העבודות המדהים שלה! אז בואו נראה כמה עיצובים של מיטל ונבין למה היא – אחת ויחידה בתחומה.

 

בית פרטי

כשמעצבים בית פרטי שלם, בדומה לעיצוב דירה, חשוב מאוד לשמור על קו אחיד אך לא משעמם לאורך כל החדרים הנמצאים בנכס. רובכם כנראה קוראים את השורה הזו שוב ואומרים בליבכם, "נו, מה הבעיה?" אז זהו.. שמיטב מעצבי הפנים יגידו לכם שזו משימה לא פשוטה בכלל המצריכה עדינות ודיוק שקשה להגיע אליו. בתמונה למטה, תוכלו לראות בית פרטי יפהפה שעיצבה לא אחרת מאשר מיטל צימבר. שילוב הגוונים הבהירים שמרחיבים את החדרים בנכס ובליבנו את השקט עם הצבעוניות הכחולה והעמוקה, היא מהלך לא פחות מגאוני. בצורה הזו, מיטל דואגת כהרגלה שהעיצוב עצמו חלק לחלוטין אך רחוק שנות אור מלהיות משעמם.

סלון מעוצב

 

קרדיט: "איכות עיצובים"

דירה

כאשר נעבור לעיצוב דירות, נזכור בראשנו את כל הכללים התקפים לבית פרטי אך עם קושי אחד: הגודל. בעוד בבית הפרטי אפשר להתפרש על שטח גדול יותר, בדירה יש לנו חלל מוגבל בוא נצטרך להכניס את כל העיצוב. בתמונה למטה, תוכלו לראות בדיוק כיצד מיטל הצליחה לשחק עם גודל הדירה בצורה שניצלה כל סנטימטר מבלי להיראות עמוסה ומבולגנת. השילוב של הצבעוניות השחורה שבמטבח המשתלבת עם השטיח, הספה הבהירה בצבע תכלת שמקשרת אלינו כורסא עוצרת נשימה עם פסיפס צבעים משגע והאקווריום המואר שבפינה מראים בדיוק איל מיטל מסוגלת לקחת חלל תמים לחלוטין ולהפוך אותו ליצירת מופת של ממש – בעזרת טאץ' שרק לה יש.

חלל מעוצב

 

קרדיט: "איכות עיצובים"

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים לעיצוב הבית
עיצוב פנים
4 טיפים לעיצוב הבית

איך מתחילים לעצב את הבית? זאת שאלה גדולה שיש עבורה לא מעט תשובות, אבל לפני שנענה עליה, עלינו להבין לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת, ואיזו

קרא עוד »
עיצוב פנים עם וילונות
עיצוב פנים
עיצוב פנים בעזרת ווילונות

מי שמבין דבר או שניים בעיצוב, יודע שהפריטים הקטנים הם אלו שמקנים את האווירה הסופית והמרשימה בכל חלל. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשחקרנו את

קרא עוד »