חיפוש

9 טעויות נפוצות בעיצוב של דירה חדשה

כניסה לדירה חדשה היא בהחלט דבר מרגש. הציפייה לקבלת הדירה מתחלפת מהר מאוד ברצון לעצב אותה בצורה שתגרום לנו להרגיש הכי בנוח בבית החדש שלנו. לפעמים החיפזון הזה עשוי להוביל אותנו לביצוע של טעויות בכל מה שקשור לעיצוב של הדירה. הנה 9 טעויות נפוצות בעיצוב של דירה חדשה.

 

זניחת העיצוב לגמרי

קבלת רכישת דירה מקבלן היא הזדמנות לבחור בעצמכם את העיצוב של הדירה שלכם, החל מאפס. לכן, טעות קריטית תהיה לזנוח את העיצוב של הדירה באופן מוחלט. זה הכי קל למלא את הדירה ברהיטים, חפצים ומוצרים שונים ולאחר מכן להתחיל לחיות בה, אך מהר מאוד אתם עשויים להרגיש מיצוי מהסביבה הקבועה הזאתי.

דירה חדשה מקבלן

עבודה ללא אנשי מקצוע

גם אם יש לכם חוש אופנתי או חוש טוב והבנה לאופן בו דברים צריכים להיראות, זה עדיין לא אומר שאתם יודעים כיצד לעצב דירה חדשה. ייעוץ עיצוב פנים ממעצבי פנים מיומנים יכול לשלב בין הרצונות האישיים שלכם לבין עין מקצועית.

 

רכישת רהיטים ללא קשר עיצובי ביניהם

טעות נפוצה של לא מעט אנשים היא בחירת רהיטים, מבלי שיש קשר עיצובי ביניהם. למשל, רכישת שולחן למטבח באופן שאינו תואם מבחינה עיצובית לכיסאות שקניתם לאותו השולחן כמה ימים לפני.

 

אי התחשבות בפרטים נוספים שממלאים את החלל

החלל שלכם לא מורכב רק מרהיטים או רק מצבעים. בעוד שאנשים שנכנסים לדירה חדשה נוטים להתמקד בעיקר באלו בעיצוב, צריך לשים לב גם לפרטים נוספים: גופי תאורה, וילונות, צמחיה, תמונות וציורים למשל.

 

התעלמות מחללים שונים בבית

כל בית מסודר באופן מסוים, אך העיקרון די זהה: סלון גדול, מטבח שקרוב לכניסה, מסדרונות או מדרגות שמובילים אל חדרי השינה והמקלחות. שימו לב שכל חלל הוא חלק מהבית, ומוטב לא להתעלם מבחינת העיצוב מחללים שונים.

דירה חדשה מקבלן

טעיות בפרופורציה

פרופורציה של חפצים, רהיטים ואביזרים שונים היא קריטית לעיצוב נכון של דירה חדשה. למשל, פריסת שטיח קטן בסלון גדול יכולה לפגוע באופן משמעותי בנראות של עיצוב הסלון, גם אם בחרתם צבעים ומראות נכונים.

 

סדר פעולות שגוי

החיפזון לסיים את עיצוב הבית החדש כמה שיותר מהר, יחד עם חוסר ניסיון ומקצועיות, מובילים לסדר פעולות שגוי. בחירת צבעים למשל, לפני שהבנתם אלו רהיטים יהיו משמעותיים בחלל שלכם, היא דוגמא לכך.

 

עיצוב ללא תכנון

כשאתם מעצבים חלל מאפס, כמו דירה חדשה, דרושה מכם הרבה מאוד עבודה. לכן, מוטב לתכנן את העיצוב מראש, או לפחות את רובו. שליפה מהמותן או אלתור יכולים להוביל למראות שלא תאהבו לראות.

 

ניצול לקוי של החלל

קיבלתם דירה חדשה? נצלו את החלל החדש בצורה אידיאלית. התקרה גבוהה מדי? בחרו גופי תאורה ארוכים, חדר מסוים קטן מדי? עצבו בצורה מינימליסטית. ניצול לקוי של החלל מוביל לעיצוב פחות מוצלח.

דירה חדשה מקבלן

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים לעיצוב הבית
עיצוב פנים
4 טיפים לעיצוב הבית

איך מתחילים לעצב את הבית? זאת שאלה גדולה שיש עבורה לא מעט תשובות, אבל לפני שנענה עליה, עלינו להבין לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת, ואיזו

קרא עוד »
עיצוב פנים עם וילונות
עיצוב פנים
עיצוב פנים בעזרת ווילונות

מי שמבין דבר או שניים בעיצוב, יודע שהפריטים הקטנים הם אלו שמקנים את האווירה הסופית והמרשימה בכל חלל. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשחקרנו את

קרא עוד »