חיפוש

לא שוכחים את השירותים: כך תעצבו את השירותים שתמיד חלמתם עליהם

עיצוב הבית זה בהחלט דבר חשוב. גם אם אנחנו מבלים חלק ניכר מהיום שלנו מחוץ לבית, בסופו של דבר זה המקום שאנחנו רוצים להרגיש בו הכי בנוח שאפשר. כדי להרגיש בנוח בבית שלנו אנחנו נרצה שהוא יהיה מעוצב בצורה שתרצה אותנו ותגרום לנו להיות מסופקים. בין עיצוב חדרי השינה או הסלון, כדאי לא לשכוח את השירותים. כך תוכלו לעצב את השירותים שלכם.

 

עיצוב שירותים

מעצבים את הבית? בין אם קיבלתם את המפתחות לבית חדש שרכשתם או שהחלטתם לעשות שיפוץ, כדאי לכם לא לשכוח את השירותים. השירותים הם עוד חלק משמעותי מהבית. כמובן שעיצוב הבית כולל את חדרי השינה, את הסלון ואת המטבח, אבל עיצוב השירותים הוא גם חלק משמעותי שלא כדאי לוותר עליו.

עיצוב שאר החדרים בבית מבלי להתייחס אל השירותים יכול לגרום לכך שיהיה חלל מסוים בבית שלכם, כלומר השירותים, שלא יהיה תואם לעיצוב הכללי של הבית. בנוסף, גם חדר השירותים הוא מקום שאנחנו רוצים להרגיש בו בנוח ובנעים כאשר אנו מבצעים פעולות שונות בו. עיצוב חדר השירותים הוא לא דבר מורכב במיוחד, אבל צריך להיות מדויקים בו. תוכלו למצוא ציוד לעיצוב השירותים אצל Lakes Israel כלים סניטריים יוקרתיים.

 

אסלות

אסלה היא אחד הפריטים הבולטים והמשומשים ביותר בשירותים. למעשה, כאשר אדם נכנס אל חדר שירותים, הוא ישים לב למספר פריטים שמושכים את העין באופן מידי. אסלה היא אחד מהפרטים הללו. כדי לעצב את השירותים שלכם, תצטרכו לבחור אסלה מעוצבת בצורה שתתאים לחזון שלכם. קיימים סוגים שונים של אסלות, ששונות אחת מהשנייה בעיצוב שלהן ולפעמים גם בפעולות שניתן לבצע עם האסלה.

 

כיורים

עוד פריט בולט שקשה שלא לשים לב אליו כאשר נכנסים אל חדר השירותים הוא הכיור. כמו האסלה, גם בכיור יש שימוש תדיר בחדר השירותים. בניגוד לאסלה, יש שימוש בכיורים גם מחוץ לחדרי השירותים. לכן, כאשר בוחרים כיור לשירותים, חשוב מאוד לבחור כיור שיתאים לחדר השירותים. כיור שמיועד למטבח למשל יכול לפגוע בעיצוב של חדר השירותים.

 

ברזים

בחדר השירותים ובכלל, כיור וברז הם שני פריטים שקשה להפריד זה מזה. הכיור עוסק באיסוף וניקוז המים, שמקורם בברז שפותח המשתמש. כמובן שיש חשיבות לתפקוד של הברז, אבל כדאי לשים לב גם לעיצוב שלו. שימו לב שהברז שאתם בוחרים לשירותים מתפקד בצורה טובה, אך גם מעוצב בצורה מותאמת לכיור.

 

אינטרפוצים

בחדר השירותים שאתם רוצים לעצב יש מקלחת? החלק הזה הוא בשבילכם. אינטרפוץ הוא מעיין מנגנון של ברז חיצוני, המותקן על קירות לרוב. כאשר מושכים בידית האינטרפוץ, הדבר מוביל לזרימת מים מראש המקלחת. בחירת אינטרפוץ מעוצב יכולה לעשות את ההבדל בין מקלחת אפרורית למקלחת מעוצבת.

כיור

 

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים לעיצוב הבית
עיצוב פנים
4 טיפים לעיצוב הבית

איך מתחילים לעצב את הבית? זאת שאלה גדולה שיש עבורה לא מעט תשובות, אבל לפני שנענה עליה, עלינו להבין לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת, ואיזו

קרא עוד »
עיצוב פנים עם וילונות
עיצוב פנים
עיצוב פנים בעזרת ווילונות

מי שמבין דבר או שניים בעיצוב, יודע שהפריטים הקטנים הם אלו שמקנים את האווירה הסופית והמרשימה בכל חלל. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשחקרנו את

קרא עוד »