חיפוש

האם ניתן לעשות טיפול קוסמטי בבית והאם החובה לקבל הכוונה לפני

היחס שלנו באנושות לביקור אצל הקוסמטיקאית מתחלק לשני קצוות הספקטרום – אלו שביקור זה אצלם הוא בגדר קודש, שיש להן מערכת יחסים אוהבת והדוקה עם הקוסמטיקאית, וסומכות עליה בעיניים עצומות – ואלו שיעשו הכל כדי לא לפגוש קוסמטיקאית אף פעם, שמכירות בעל פה את כל השיטות הביתיות להסרת שיער, ושאף אחד לא ייגע להן בפנים – חוץ מהן עצמן. אך האם את כל הטיפולים אפשר לבצע ככה, בשיטת עשה זאת בעצמך? בואו נבחן…

 

טיפולים שחובה להשאיר בידי אנשי המקצוע

טיפולים והליכים קוסמטיים הנופלים תחת הקטגוריה של קוסמטיקה רפואית, אסור בתכלית האיסור לנסות לבצע לבד, וחובה למצוא איש מקצוע עם כל הרישיונות והביטוחים הנדרשים לדבר. אז על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על קוסמטיקה רפואית ומה בעצם ההבדל? זו קוסמטיקה העושה שימוש בחומרים חזקים יותר, כאלה הדורשים רישיון מתאים.

טיפולים בעור הפנים למשל, המשתייכים לקוסמטיקה הרפואית – יחדרו לעומק, ולשכבת העור השנייה – בעוד קוסמטיקאית רגילה תפעל רק בגזרות של השכבה העליונה. גם הזרקות, מתיחות, והרמות למיניהן הם טיפולים רפואיים לכל דבר! אנא, פנו למומחים. זו הבריאות שלכן, ואין לשחק בה או לזלזל בה.

 

קוסמטיקה קלה וריצה למרחקים ארוכים

אחרי שהבהרנו מה כדאי להשאיר למומחים, מה בכל זאת אפשר לבצע בבית? בתקופת הקורונה לימדנו את עצמינו כמעט הכל דרך היוטיוב והאינטרנט. אז נכון, יום כיף בספא מפנק הוא כנראה מלהיב יותר מיום כיף באמבטיה הפרטית בבית – אבל באין ציפור שיר… אתן מכירות את ההמשך. השוק מוצף כרגע במוצרים שכל מטרתם היא לעשות לנו יום קוסמטיקה ספא ופינוקים – בבית! בחנו את המדפים בפארם – מסכות פנים ביתיות, קרמים לכל מטרה, פילינג, סבונים ממצקים, ואפילו פצצות אמבטיה בניחוחות מטריפי חושים! אז צאו אל רשתות הפארם או שהזמינו לכם באונליין, ותפרגנו לעצמכן קצת, הכי מגיע.

 

שיער, ולא המחזמר

בימות הקיץ, ובכלל, סוגיית שיער הגוף נוכחת בחיינו ביתר שאת. כל אחת והעדפותיה היא – יש שלא מורידות בכלל, יש כאלה שרק בבתי השחי, חלק מדלגות על מפשעות – זה לגמרי אישי וכל החלטה היא מקובלת! זה הגוף שלך! בשיטות הביתיות נוכל למצוא את השעווה המוכרת, את סכיני הגילוח, וגם את הקרמים מסירי השיער. ובכל זאת, רבות מהנשים בוחרות כן ללכת לקוסמטיקאית – ההליך יותר נעים להן ככה. והסרת שיער בלייזר היא הליך שיש לבצע כמובן רק במכונים ומרפאות מורשות!!!

זה הגוף שלכן, והבחירה שלכן. אם נוח לכן להוריד שיער בבית, לעשות גבות, ולהוציא "שחורים" לגמרי בעצמכן – אנחנו מצדיעות לכן. אם את בוחרת להיעזר באשת מקצוע – גם כן שאפו. כל דבר שאנחנו עושות למען עצמינו ותחושת הביטחון העצמי שלנו הוא מעשה מבורך. גם טיפול קוסמטי. שיהיה לך יום מלא ביופי!
טיפול קוסמטי

אולי יעניין אותך גם