חיפוש

כך תארגנו ערב מושלם לחברים הקרובים!

הפקה של ערב פוקר עם חברים זה לא עניין פשוט. מי שעשו זאת בעבר יעידו שמדובר בהליך שמצריך היכרות עם כללים בסיסיים וטיפים חיוניים. המדריך הנוכחי יוצא לאור כדי להעלות את המודעות לנושא ולאפשר לכל אחד להפיק ערב שכזה על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו להרים ערב פוקר מהסרטים.

 

השלב ה – 1 שיוביל אתכם להפקת ערב מושלם: תוודאו הגעה

חשוב מאוד לבדוק תחילה מי מהחברים שלכם מאשרים הגעה. שכן, שמענו כבר מי שארגנו ערבי פוקר בקפידה רבה וגילו בסופו של דבר שהגיעו 2 – 3 חברים, כך שלא ניתן היה לקיים את המשחק. אם אתם רוצים להיות בטוחים שההשקעה שלכם תשתלם, עליכם לציין בפני המוזמנים כי הם צריכים לאשר הגעה מראש.

לילות פוקר

 

השלב ה – 2 שיוביל אתכם להפקת ערב מושלם: תעבירו לכולם מדריך ללימוד המשחק

קיבלתם אישורי הגעה? מצוין! עכשיו תשלחו לכל החברים מדריך ממוקד שכולל לימוד חוקי פוקר. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים בכך שכולם ישחקו בהתאם לאותם כללים. אנחנו מצאנו את עצמנו לא פעם משחקים עם אנשים שהכירו בכללים שלא תאמו למשחק שלנו וזה היה סיוט.

 

השלב ה – 3 שיוביל אתכם להפקת ערב מושלם: תוודאו שיש לכם ערכה זמינה ומקצועית

עכשיו אתם צריכים לוודא שיש לכם בבית ערכת פוקר מקצועית וזמינה. הרי אי אפשר לשחק פוקר ללא ערכה. אנו ממליצים לכם לפתוח את הערכה כמה ימים לפני שכולם מגיעים, כדי שתוכלו לוודא שכל החלקים קיימים בה. במידה ותגלו שיש חוסרים, יהיה לכם מספיק זמן להתארגן על ערכה אחרת.

 

השלב ה – 4 שיוביל אתכם להפקת ערב מושלם: תכינו את הסביבה באופן מיטבי

בשלב זה אתם כבר יודעים שתכנון מקדים של האירוע יוביל להצלחה מסחררת. כעת, נותר לכם רק להכין את המרחב שבו אתם צפויים לשחק. ההמלצה היא ליישם את הדברים הבאים שיאפשרו לכם לשחק במקסימום נוחות:

לשחק פוקר ללא ערכה

תבדקו שיש מקום לכולם סביב השולחן

  • תכינו כיסאות נוחים (אתם צפויים לשבת עליהם די הרבה זמן)
  • תארגנו את הנשנושים בקערות ייעודיות על שולחן נפרד
  • תעמעמו את האורות

 

הסתבכתם? אל תתביישו לבקש עזרה!

תראו, אתם לא צריכים לארגן את כל האירוע לבדכם. אם גיליתם שהשולחן מתנדנד או שהערכה נעלמה, עליכם לפנות אל אחד מהחברים ולבקש את עזרתו. שכן, הפקה של ערב כזה עשויה להיות מורכבת וחבל שתתמודדו עמה לבד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הנכונה לארגן ערב מושלם לחברים קרובים. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהפיק משחק פוקר מושלם שכולם ידברו עליו. אתם מוזמנים לחזור לפה ולשתף אותנו בתוצאה. מי יודע? אולי נכתוב עליכם מדריך השראה בהמשך.

ערב מושלם לחברים הקרובים שלך

אולי יעניין אותך גם