חיפוש

הצלחה מתחילה בפרטים הקטנים כך תעצבו משרד מצליח!

כמו שבטח שמעתם לא פעם בחיים, הפרטים הקטנים חשובים מאוד. יש כמה פתגמים שמבטאים את הרעיון הזה בצורה דומה: אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ההבדל בין טוב מאוד למצוין נמצא בפרטים הקטנים, ועוד. הרעיון ברור: זו לא חוכמה לשים לב למה שכולם שמים אליו לב ולראות בעיות בקנה מידה גדול.

מה שיהפוך אתכם לטובים ביותר בתחום זה הקפדה על הפרטים הכי קטנים, תשומת לב גם לדברים שנראים לאחרים מזעריים וחסרי חשיבות. אז הכנו לכם כאן מדריך פשוט לעיצוב של משרד מצליח. מוכנים? אנחנו מתחילים.

 

אז מה הסוד למשרד מצליח?

כל הדברים שנמליץ לכם לעשות כאן קשורים לעיקרון אחד פשוט מאוד: הפרטים הקטנים. כולם יודעים כמה חשוב שהמשרד יהיה מזמין, שיהיה בו מיזוג אוויר, ושהוא יראה תמיד נקי ומסודר. אבל מה שיגרום לאנשים לחזור אליכם שוב ושוב הוא התחושה שקשה להגדיר אותה שפשוט טוב להם אצלכם במשרד. המטרה שלכם היא להפוך את המשרד לכמה שיותר מזמין ונוח.

כסאות המתנה

כסאות נוחים

אחד הדברים שהכי כדאי להקפיד עליהם הוא כסאות המתנה נוחים ואיכותיים. אין דבר מעצבן יותר מלשבת ולחכות בתור לרופא בקופת חולים, או בחדר המתנה אצל עורך דין כאשר כסאות ההמתנה לא נוחים. בהרבה מקומות לצערנו לא משקיעים כסף ומחשבה בתחום, ולכן אנשים לא רוצים לחזור אליהם.

כסאות המתנה נוחים פשוט מזמינים את האנשים וגורמים להם להתחיל את הפגישה בצורה רגועה ונינוחה ולא עצבניים. חשוב לזכור שלא מדובר בהכרח על כסף אלא על תשומת לב.

 

עיצוב תאורה

חשוב מאוד להקפיד על תכנון ועיצוב חכם של התאורה. מצד אחד לא כדאי שהתאורה תהיה חשוכה ועמומה, אך מצד שני תאורה חזקה ועוצמתית מדי יכולה להפריע לפעמים. כדאי גם לבחור בצורה חכמה את המנורות או גופי התאורה כך שיתאימו לעיצוב הכולל. המלצה נוספת שיש לנו בשבילכם היא לא לבחור מנורות שיורדות מהתקרה לגובה נמוך יחסית, מכיוון שמדובר על מלכודת קבועה לאנשים גבוהים.

כסאות המתנה

שקעי הטענה

רוב האנשים היום מבלים שעות רבות ביום עם המכשיר הסלולארי שלהם. כשהם מגיעים אליכם לפגישה או ביקור וצריכים לחכות, הם בטח ישמחו לנצל את הזמן כדי למלא קצת את הסוללה של מכשיר הפלאפון שלהם. שקעים או שקעי USB יהיו שדרוג נהדר לזמן ההמתנה, וכבלים מחוברים יהיו תוספת מדהימה.

 

צבעים רגועים

חשוב לבחור בעיצוב רגוע שמשרה שקט ושלווה. צבעים בולטים יכולים להוציא אנשים מריכוז ולהקשות עליהם לחשוב בצורה רגועה ושלווה. צבעים רגועים כמו צבע קרם, כחול בהיר, וצבעים דומים משרים אווירה רגועה ונינוחה שהיא המפתח לכל פגישה מוצלחת.

 

סיכום

כמו שאמרנו, את הדברים הבסיסיים הקשורים לעיצוב מוצלח של משרד כולם כבר מכירים, כאן לא תפתיעו אף אחד. דווקא המיקוד בפרטים הקטנים הוא זה שעושה את ההבדל.

כסאות המתנה

אולי יעניין אותך גם