חיפוש

כל התורה – מה לומדים בקורס חשבות שכר?

כל חברה, עסק, עמותה, או ארגון אחר שמעסיקים עובדים ומשלמים להם משכורת, חייבים לפי החוק להחזיק חשבי שכר כדי לראות שכל הפעילות הזו מתנהלת באופן חוקי. חוץ מהעניין החוקי, מדובר גם על אינטרס גדול של בעלי העסק או החברה.

הם הרי רוצים שיהיה סדר בכל החשבונות, לייעל את ההתנהלות הכלכלית, ולמנוע בעיות אחרות. כשיש אדם שכל הזמן דואג לעניין המשכורות, מתעדכן בכל התקנות והחוקים השונים, לבעל העסק יש שקט והוא יכול להתמקד בדברים אחרים.

 

מה לומדים בקורס חשבי שכר?

בקורס חשבי שכר משלבים הרבה מאוד לימודים תיאורטיים ועיוניים עם תרגול מעשי והתנסות בפועל. השילוב הזה נועד להבטיח שבוגרי הקורס יהיו מוכנים לעבודה כבר ביום הראשון שאחרי סוף הקורס, ולא יקנו רק ידע תיאורטי שלא יסייע להם בפועל.

נושאים הלימוד בקורס עשירים ומגוונים מאוד וניתן למצוא ביניהם: דיני עבודה, ביטוח לאומי, ומיסים, זיכויים והטבות מס, הסכמים קיבוציים, עבודה עם תוכנות שונות לחישוב שכר, חוקים ופסקי דין רלוונטיים, גילומי שכר, וכל מה שצריך כדי לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר. אם כבר למדתם קורס חשבי שכר, ואתם מעוניינים להתקדם ולצבור עוד ידע והכשרה, תוכלו לעשות קורס חשב שכר בכיר.

ללמוד בקורס שכר

אז מה עושים עם הקורס בפועל?

אחרי שתסיימו בהצלחה את הקורס וכל הדרישות, קבלו תעודה מטעם הגוף שבו למדתם את הקורס. לאחר בחינה חיצונית של לשכת רואי החשבון בישראל תקבלו אישור הסמכה של לשכת רואי החשבון, ותוכלו להתחיל לחפש עבודה. היתרון הגדול בתחום הזה הוא שכפי שהסברנו, כל גוף וכל חברה חייבים חשבי שכר.

כך תוכלו לחפש עבודה בתחום שקרוב לליבכם, אם זה בעולם ההייטק, אם זה בעולם הספורט, או בכל עולם אחר שמעניין אתכם להשתלב בו. תוכלו גם כמובן לפתוח משרד עצמאי ולהציע את שירותיכם לחברות ועסקים.

 

כמה זמן הקורס לוקח?

משך הקורס לא קבוע, והוא משתנה בין המוסדות השונים על פי טיב הקורס. לרוב, הקורס אורך בין 120 ל- 160 שעות אקדמיות. הפרישה של הקורס כבר תלויה במוסד, בכמות המפגשים השבועיים, ובאורכם. פרטים נוספים על קורס חשבי שכר תוכלו למצוא באתר של מכללת קפיטל.

הרבה זמן לוקח הקורס

למי מתאים הקורס?

קורס חשבי שכר מותאם לכולם, הקורס פתוח לקהל הרחב ולמי שרוצה להשתלב בעולם הניהול הכלכלי. אין צורך בידע קודם או ברקע בתחום דומה, אם כי ידע כזה כמובן יהיה יתרון. הלימודים דורשים כמובן השקעה, ולכן הקורס מתאים לאנשים רציניים שבאים לעבוד. יכולת ניהולית ואהבה למספרים ולמתמטיקה גם היא תעזור לכם מאוד.

 

סיכום

חשב שכר הוא אחד מאנשי המפתח בכל ארגון, עסק, או חברה שמשלמים משכורות לעובדים שלהם. אם התחום מעניין אתכם, ואתם חושבים להשתלב בו, קורס חשבי שכר הוא ללא ספק הצעד הראשון בדרך לקריירה נהדרת.

קורס שכר

אולי יעניין אותך גם