חיפוש

מארחים בחג 3 ?פתרונות אירוח שווים שלא הכרתם

תקופת החגים הגיעה וההתרגשות בשיאה, האורחים כבר מחכים ומצפים, המקרר כבר קטן מלהכיל את ההתרגשות ואת כמויות האוכל הבלתי נתפסות, וכל בני הבית שקועים בארגונים ובמשימות על מנת להפוך את החג הקרוב – לאחד שמח במיוחד, וכזה שישמר בזיכרון כחג בו גם האירוח היה חגיגי במיוחד. הנה 3 פתרונות שיהפכו את אירוח החג לקל ונעים יותר לכולם.

 

איפה כולם ישנו?

אחת השאלות המטרידות ביותר שעומדת בפני כל משפחה שמארחת בחגים, היא איפה כל האורחים ישנו. אז אם עד היום שלחתם את הדודה לספה בסלון, את הדוד לכורסא הנפתחת ולילדים סידרתם שקי שינה במטבח – אנחנו שמחים לבשר לכם שזה יכול להשתנות, ובקלות רבה.

כשאנחנו מדברים על פתרונות אירוח איכותיים – אנחנו מדברים על מיטה נפתחת או מתקפלת. גם אם האורחים נשארים לישון רק לילה אחד, שינה על מצע שאינו מתאים עלולה להזיק לגב ולגרום לכאבים – והדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא שהדודה תקום עם גב כואב בחג.

 

הכל מתחיל בתכנון

כאשר אתם יודעים מספיק זמן מראש אתם מארחים בחג הקרוב – ובנוסף אתם יודעים את מספר האורחים שצפוי להגיע, אתם יכולים לתכנן את מרחבי השינה בצורה רגועה ומחושבת מבלי להיכנס ללחצי החג.

היתרונות של מיטה מתקפלת הינם רבים – היא נוחה הרבה יותר מכל מזרון או ספה, לאחר תום השימוש קל לאפסן אותה מכיוון שהיא איננה תופסת מקום רב, תמיד ניתן לשלוף אותה ולפתוח אותה בקלות רבה לכל מקרה, והיא אסתטית ומזמינה יותר מכל פתרון שינה אחר.

 

שניים במחיר אחד

עוד פתרון פופולרי ואהוב בקרב הישראלים לפתרון בעיית האירוח הוא ספה נפתחת. קל להבין את הנוחות של ספה שכזו, מכיוון שאחד היתרונות הגדולים ביותר שלה הוא בכך שכאשר הספה סגורה – היא משמשת כמובן כספה לכל דבר – יפה ונוחה לישיבה, ומתאימה לכל חדר כתחליף לכל ספה.

בנוסף, כמובן שהיתרון הגדול ביותר הוא הפיכת הספה למיטה בדקה אחת בלבד, וכך, קיבלנו גם מקומות ישיבה נוספים וגם מקומות שינה נוספים – ברהיט אחד.

 

לא הולכים לישון על בטן ריקה

עם כל הכבוד לשלב בו כולם הולכים לישון באווירה חגיגית, השלב הבאמת חגיגי וחשוב של הערב הוא איך לא – האוכל. אך גם כאן ישנה בעיה – משפחה של ארבעה נפשות לדוגמא, לא אוכלת על שולחן שמיועד ל-20 אורחים.

לכן, אחד הפתרונות הטובים ביותר לאירוח בחגים יהיה שולחן נפתח. קיימים היום מגוון ענק של שולחנות שנפתחים לגדלים שונים ומתאימים למספר שונה של סועדים. פתיחת השולחן וסגירתו, בדומה לספה הנפתחת – היא קלה ומהירה, מה שהופך את האירוח לנח וקל יותר.

 

לסיכום – תארחו חכם

אירוח בחגים הוא לא משימה קלה אף פעם, בין אם אתם מאלה שאוהבים לארח, ובין אם אתם מאותם אנשים שרק מחכים שכולם ילכו – האירוח יכול להיות קל, נעים ונח לכולם הרבה יותר אם רק תשקיעו בתכנון, ותמצאו את פתרונות האירוח שיגרמו לכולם לחייך, לאכול ולישון כמו שצריך בחגים.

, חג

אולי יעניין אותך גם