חיפוש

מגדול ועד קטן – הכירו את גזעי הכלבים

אישה אקראית שפגשה בבונו שלנו (כלב מסוג לברדור) אמרה שיש לנו פינצ'ר ממש חמוד. אנחנו גיחכנו באותו רגע פשוט כי חשבנו שמדובר בבדיחה, אבל האמת היא, שככל שהזמן עבר, הבנו שהיא דיברה ברצינות. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לכתוב מדריך מקוצר ולהציג בו את גזעי כלבים נפוצים מגדול ועד קטן. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם מכירם את הגזעים השונים מקרוב.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים בנוגע לכלבים מגדול ועד קטן, כדאי שתדעו שהסתייענו בגורמים חיצוניים שסייעו לנו להחליט יחד מהם הגזעים שעליהם נכתוב במדריך הנוכחי. שכן, התלבטנו בתחילה אם להציג מספר רב של גזעים, אך אלו שסייעו המליצו לבחור ב – 3 גזעים מוכרים מאוד. כך נוכל בעצם להעלות את המודעות בנושא באופן נרחב. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם המדריך עולה לרשת והוא צפוי להיות מדויק עבורכם.

 

גזע הכלבים ה – 1 שאתם צריכים להכיר מקרוב: רועה גרמני

כידוע לכם, יש כל מיני סוגי כלבים שונים של כלבים. הרועה הגרמני נחשב לאחד המוכרים בארץ והוא גם ידוע ככלב גדול. רועה גרמני נחשב לגזע חכם, אצילי וחברות. אין מדובר כאן בכלב שירצה להתבטל כל היום, אז אם אתם מתכננים לאמץ בקרוב, כדאי שתדעו שזהו כלב חדור מטרה שיעדיף לבצע משימות מאשר לנוח.

 

גזע הכלבים ה – 2 שאתם צריכים להכיר מקרוב: לברדור

לברדור, או בשמו המלא 'לברדור רטריבר' הוא כלב פופולארי ביותר לא רק בארץ, אלא גם ברחבי העולם. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי מדובר בכלב שקל לזהות אותו. שכן, הוא גבוהה ומבנה הגוף שלו שרירי וכבד. יש לו גולגולת רחבה יחסית ואוזניו שמוטות. מדובר בכלב שאוהב לשחות במים והוא מגיע עם שלושה צבעי פרווה:

  • חום שוקולד
  • שחור
  • לבן – צהוב

הפרווה של כלבים אלו ידועה כקצרה יחסית וגם מעט קשה למגע.

 

גזע הכלבים ה – 3 שאתם צריכים להכיר מקרוב: פינצ'ר

הגזע ה – 3 והאחרון הוא הפינצ'ר. מדובר כמובן בכלבלב הקטן ביותר בחבורה. המשקל הממוצע של פינצ'ר בוגר עשוי לנוע בין 4 ל – 6 קילו והגובה הממוצע שלו יכול להגיע עד ל – 30 ס"מ. הפינצ'ר נחשב גם כן לגזע נפוץ ביותר ולא רק בארץ, אלא גם ברחבי העולם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את גזעי הכלבים השונים, מגדול ועד קטן. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים החשובים בנושא, אתם יכולים להיות בטוחים שלא תתבלבלו בין פינצ'ר ללברדור וההפך. אם תרצו להכיר סוגי כלבים שונים, תמיד תוכלו לקרוא מדריכים נוספים ברחבי הרשת ולהעשיר את הידע שלכם בנושא.

גדול עד קטן גזעי הכלבים

אולי יעניין אותך גם