חיפוש

מה זו הלוואת גמ"ח ולמי היא מיועדת?

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר המתעניינים בהלוואות חוץ בנקאיות ואפשרויות למימון חלופי. עובדה זו שהוצגה לאחרונה בכלי התקשורת, גרמה לנו לבדוק את הנושא מקרוב. לכן, יצאנו בסדרת מדריכים מקיפה שבחנה את סוגי ההלוואות החוץ בנקאיות הנפוצות ביותר. מדריך זה והראשון בסדרה יציג בפניכם את הלוואת הגמ"ח שכולם מדברים עליה. הישארו כאן ותהיו מעודכנים.

 

הלוואת גמ"ח – פתרון נגיש למגוון לקוחות

לא נלאה בפרטים ונספר כי הלוואת הגמ"ח שמתאימה למגוון רחב של לקוחות. בניגוד להלוואות אחרות, כאן לא יבדקו באופן מעמיק את הנסיבות שבגללן אתם צריכים הלוואה. שכן, הלוואה זו ניתנת ללקוחות כל הבנקים באשר הם ואין לה שום קשר או תלות בבנקים. יש מי שמקשרים את ההלוואה לגמילות חסדים שנחשבת למצווה גדולה ביהדות, מכיוון שזו ניתנת לא פעם באמצעות חברה שמפעילה גמ"ח הלוואות שמבוסס על ערכי הנתינה ואהבת הזולת.

הלוואת גמח

אלה היתרונות של הלוואת הגמ"ח

יכול להיות שאתם שואלים את עצמכם כעת אם יש אותיות קטנות להלוואות הגמ"ח. אם כן, כדאי שתדעו שאין שום אותיות קטנות. מדובר בהלוואה שיש בה יתרונות רבים, למשל:

  • ניתן לפרוס אותה לתקופה ממושכת, כך שניתן לנהל את ההתחייבות הפיננסית באופן יעיל
  • יש גמישות בכל הנוגע לערבים (בחלק מהמקרים מדובר בערב אחד עד 3)
  • ניתן לקבל הלוואה קטנה שתשמש אתכם לכל מטרה שהיא
  • תוכלו להחזיר את ההלוואה בכל עת מבלי לשלם חיוב נוסף או קנס כלשהו

מי מכם שרוצים לקרוא פרטים נוספים אודות ההלוואה המיוחדת, יכולים להיכנס לקישור הבא ולקבל את כל האינפורמציה העדכנית: https://www.dmb.co.il/הלוואות-גמח-דחופות.

 

יש עוד יתרון אחד משמעותי – אין ריבית!

בחרנו להציג את היתרון שהוצג בכותרת שלעיל בפסקה נפרדת, בגלל שמדובר במאפיין האטרקטיבי ביותר של הלוואה זו. נסביר כי מדובר בהלוואה שצפויה לסייע לאוכלוסיות המוחלשות שנאבקות מידי יום כדי להסתדר מבחינה כלכלית. מי שהקימו את ההלוואה הזו בחרו להעניק אותה ללא ריבית, כדי להקל על אותם אנשים ולאפשר להם לחזור לדרך הישר.

הלוואת גמח

שימו לב – מומלץ לעקוב אחר המדד

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים לציין בפניכם עובדה חיונית שנוגעת למדד. הלוואה זו ניתנת אמנם ללא ריבית כלל, אך היא צמודה למדד. הדבר עשוי להוביל לכך שהסכום שלוויתם ישתנה לאורך זמן. ראוי להכיר בעובדה זו מקרוב, כדי לנהל את ההחזרים על הצד הטוב ביותר ולסיים עם התשלומים בהקדם האפשרי (למרות שאפשרויות ההחזר הן גמישות מאוד).

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הלוואת הגמ"ח. כעת אתם יודעים שמדובר בהלוואה מיוחדת, כך שאתם יכולים להבין למה כולם מדברים עליה. במדריכים הבאים נציג בפניכם הלוואות נוספות, כדי שתוכלו לבחור בסופו של דבר בסוג ההלוואה שתתאים לכם ביותר.

הלוואת גמח

אולי יעניין אותך גם