חיפוש

מחפשים נגר מטבחים: כל השאלות שחשוב שתשאלו

שיפוץ הבית הוא מעין חלום שיש לרבים מאיתנו. המחשבה על להכניס משב רוח רענן הביתה ולהפוך את הבית ליותר מתאים לצרכינו היא מרנינה, אך באותה הנשימה היא גם מלחיצה. בסופו של דבר מדובר על הליך מורכב וארוך שדורש שיהיה לצידנו איש מקצוע אמין וידידותי. הדבר נכון לשיפוץ של כל חלק מהבית, אך כאשר מחפשים נגר מטבחים המצב מחמיר עוד יותר.

המטבח הוא המקום הכי אינטימי שלנו בבית, יש שיגידו שיותר מחדר השינה אפילו, שאליו אנחנו מכניסים אנשים באופן קבוע ולכן אנחנו חייבים שהמטבח החדש שלנו יהיה מושלם. חיפוש נגר מטבחים מומלץ בגוגל יעלה בחכתכם תוצאות מרובות, אבל ככל שתמצאו יותר נגרים כך יעלו לכם יותר שאלות שיוותרו ללא מענה. במאמר הזה אנחנו מביאים לכם את כל השאלות שחשוב לשאול לפני שסוגרים עם נגר מטבחים.

 

מה לשאול נגר מטבחים לפני שסוגרים עסקה?

כיוון שאנחנו לא אנשי מקצוע שמתמחים בנגרות מטבחים, החלטנו לפנות לאייל ברק, בעלים של נגריית איילים ( אתר: https://ayalimnagarut.co.il ), נגריית בוטיק שמתמחה בעיצוב ותכנון של מטבחים וחללי פנים. לשמחתנו אייל הסכים להיענות לפנייתנו ושיתף אותנו בכל השאלות שהכי חשוב לשאול לפני שסוגרים חוזה עם נגר מטבחים.

 

   1. איך תוכל לעזור לי ליישם את החזון למציאות?

"זו צריכה להיות השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול כל נגר מטבחים, ולמעשה כל איש מקצוע שאתם מתכננים לעבוד אתו. לכול אחד ואחת מאיתנו יש מחשבה על מטבח החלומות שלו, אבל בפועל יש לנו חלל מוגבל ליישם את החלום. איש מקצוע איכותי ומיומן ידע לענות על השאלה הזו ולהגיד מראש מה עדיף שנשאיר בגדר חלום ומה אפשר ליישם ואיך."

 

   2. מה הניסיון שלך?

"למרות שאת הניסיון המקצועי של נגר המטבחים אפשר לפרש ולהבין מהשאלה הקודמת, שווה לבדוק בדיוק מה הניסיון של האיש שעומד מולכם ואפילו כדאי להגדיל ולברר מה הם תחומי ההתמחות שלו. אם לא נוח לכם לשאול את השאלה הזו בצורה מפורשת, אתם יכולים לשאול אותו במקום – "האם עבדת על פרויקט כמו זה בעבר?"."

 

   3. בקשו לראות עבודות והמלצות

"זו לא שאלה אבל זו בהחלט בקשה לגיטימית שחשוב להציג בפני איש המקצוע. זה אולי יישמע מעט קיצוני, אבל אני מאמין שבלי תיק עבודות והמלצות אין מה לבחור באיש המקצוע. שיפוץ המטבח זה לא הרפתקה זולה ולכן חשוב לבחור באיש מקצוע מיומן שיש עליו חוות דעת איכותיות וטובות ממקורות אמינים".

 

   4. מתי אתה זמין לבצע את העבודה?

"הדבר האחרון שאתם רוצים זה להיתקע עם עבודה חצי מוכנה, ובמיוחד כאשר מדובר על מטבח. כדי להימנע מסיטואציה שבה הבית שלכם הופך להיות עי חרבות, דברו עם נגר המטבחים מראש על לוח הזמנים ואם אפשר אני תמיד ממליץ לעגן את התשלומים לפי התקדמות העבודה בפועל".

 

   5. מה תנאי התשלום?

"כדי שתוכלו להתכונן בצורה הטובה ביותר על התקציב שלכם, תשאלו את הנגר על תנאי התשלום שלו. ככלל אצבע אני ממליץ תמיד לשלם עד חצי מהמחיר, או לפחות שליש, במועד חתימת החוזה ולהדגיש שסכום זה נועד לכיסוי הוצאות חומרי הגלם ושעות העבודה של העובדים, ואת יתרת התשלום לעגן בהתקדמות הפרויקט. כמו כן, כדאי לדעת מראש האם העובדים הנוספים עובדים לפי שכר שעתי או גלובלי לפרויקט".

 

   6. האם יש אחריות על הפרויקט?

"בהרבה מקרים עבודות נגרות לא יכללו אחריות על העבודה עצמה, אלא רק על החלקים הנוספים כמו ידיות וצירים. אבל זה לא אומר שנגר מטבחים אחראי לא יציע לכם את האפשרות להיות זמין לשינויים ותיקונים בתקופה שלאחר ההתקנה".

 

   7. האם אתם מטפלים במטבח הישן?

"רק במקרים שמדובר על בניה מאפס אנחנו לא צריכים להתמודד עם מטבח ישן, אבל בשאר המקרים חשוב לברר האם הנגר מטפל בפינוי המטבח הישן או שאתם צריכים להתמודד עם זה בעצמכם".

 

    8. אתה מחבר גם את התשתיות?

"נגר המתמחה בתכנון ועיצוב מטבחים יכול לספק לכם את כלל השירותים מקצה לקצה של חיבור התשתיות למטבח עצמו, אבל חשוב לברר זאת מראש".

 

הזמנת נגר מטבחים – בודקים ורק אז סוגרים

בנוסף לשאלות האלו יש גם את שאלת המחיר. אחת הבעיות הגדולות ביותר שיכולות לצוץ היא חוסר התאמה בין הציפיות שלנו למה שהתקציב מאפשר בפועל. כשאתם מבררים עם איש המקצוע על המיומנויות ועל הסמכות שלו, אל תשכחו לדבר גם על תיאום הציפיות. בשלב תיאום הציפיות אתם אמורים להבין בדיוק מה התקציב שלכם מאפשר לכם להשיג ואיך בדיוק זה יראה בסופו של דבר.

"מעבר לדקויות הטכניות והסעיפים שהוזכרו, כשמדברים על הזמנת מטבח, מדובר על פרויקט שמעבר לצד הפרקטי שבו, יש כאן עניין עיצובי ולמעשה הגשמת חלום. המטבח עומד בלב הבית, הוא למעשה חלק מהותי בעיצוב הבית, במהות הבית, שם לא רק מבשלים, אלא גם נפגשים ומארחים כך שמאוד חשוב לבחור את הנגר הנכון, נגר שבהכרח יש לו ניסיון רב בתכנון ועיצוב מטבחים כך שיביא לתוצאה מרשימה ומבטיחה בסיום" כך מוסיף ואומר לנו אייל ברק, נגר המתמחה בתכנון ועיצוב מטבחים.

אנחנו מודים לאייל על השיחה ועל המידע הרב שהוא בחר לחלוק איתנו. יש לנו בעבורכם עוד המון מידע וטיפים מאנשי המקצוע המובילים בארץ – היכנסו לאזור המקצועי שלנו לעוד מאמרים.

מחפשים נגר מטבחים

אולי יעניין אותך גם

מטבח חיצוני מאובזר
מטבחים
כל היתרונות של מטבח חוץ מאובזר

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, והפכו את החצרות האחוריות שלנו לחללים פונקציונליים ומהנים לבישול, אירוח והתכנסות עם בני משפחה וחברים. מטבח חיצוני

קרא עוד »