חיפוש

מקננות בחוכמה – כך תעצבי את חדר התינוק בצורה נכונה

נשים הריוניות רבות רוצות להיות בטוחות בכך שהן מעצבות את חדר התינוק שלהן על הצד הטוב ביותר. עובדה זו התגלתה לנו לאחר ששוחחנו עם עוד נשים מקוננות שציינו בפנינו את התחושות שלהן בנושא. החלטנו לצאת ולבדוק עבור עצמנו איך נוכל לעצב את חדר התינו בצורה נכונה והחלטנו להוציא את המסקנות לאור, כדי שגם נשים אחרות יוכלו להכיר בהן וליישם. אנו מזמינות אתכן להישאר אתנו ולגלות איך עושים זאת בקלות.

 

רוצה לעצב את חדר התינוק בצורה נכונה? תתחילי מיישום השלב ה – 1: תבחרי צבע דומיננטי

עיצוב של חדר התינוק כולל בתוכו כל מיני פרטים חשובים שצריך להכיר בהם. שכן, אין מדובר פה אך ורק בעיצוב נטו (אתן תגלו מה עומד מאחורי האמרה הזו בהמשך). בשלב זה אתן יכולות להתחיל מהחלק הפשוט ביותר שנחשב כעניין בלתי נפרד מהעיצוב הכללי – בחירה של צבע דומיננטי. יש מי שבוחרות בתכלת או ורוד, אך יש מגוון רחב של צבעים שיכולים להתאים לחדרי תינוקות, למשל:

  • כתום אפרסק
  • צהוב שמש
  • ירוק בהיר

חדר התינוק

רוצה לעצב את חדר התינוק בצורה נכונה? תתחילי מיישום השלב ה – 2: תקראי מאמרים בנוגע להתפתחות התינוק

לאחר שבחרתן את הצבע הדומיננטי שישמש אתכן בהמשך הדרך, עליכן לקרוא מאמרים שנוגעים להתפתחות התינוק. מאמרים אלו צפויים להציג בפניכן גישות שונות כמו הגישה המונטסורית והאנתרופוסופית. לחצו כאן ותגלו מה הגישות הללו אומרות. נציין בקצרה כי בכל אחת מהן נעשה שימוש בפרטי ריהוט מסוימים מאוד. היכרות מוקדמת עם גישות אלו, תאפשר לכן לבחור בריהוט המתאים ביותר עבורכן ועבור הבייבי שלכן.

 

רוצה לעצב את חדר התינוק בצורה נכונה? תתחילי מיישום השלב ה – 3: תסתכלי על קטלוגים שונים

בשלב זה עליכן להסתכל על קטלוגים שונים של חברות ריהוט שתאימות לחדרי תינוקות. אם בחרתן את הגישה המתאימה לכן, תוכלו לערוך חיפוש באתרים השונים. שכן, אם בחרתן למשל בגישה המונטסורית, תוכלו לערוך חיפוש אחר שידה מונטסורית וארון התארגנות תואם.

קטלוגים שונים

רוצה לעצב את חדר התינוק בצורה נכונה? תתחילי מיישום השלב ה – 4: תלקטי את הפריטים התואמים לגישה ולסגנון העיצוב שלך

עכשיו נשאר לכן רק ללקט את הפריטים הנבחרים מתוך המגוון העצום שמוצג ברחבי הרשת. בשלב זה יש לכן את כל האינפורמציה החיונית, כך שתצטרכו לערוך מדידות בחדר ולוודא אילו רהיטים מתאימים מבחינת המרחב ואילו לא.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכן את הדרך הנכונה לעיצוב חדר הילדים. בשלב זה יש בידיכן את כל האינפורמציה החיונית, כך שנותר לכן רק ליישם את השלבים שלעיל ולהביא לעיצוב של חדר תינוקות מושלם מכל הבחינות. נאחל בשלב זה שתדעו תמיד לקרוא מדריכים מקצועיים ברשת שיתנו לכם הכוונה לבחירה נכונה ושתהיה לידה קלה.

חדר התינוק בצורה נכונה

אולי יעניין אותך גם