חיפוש

מתוקתקת! כך תדאגי לפרטים הכי קטנים

כל אחת רוצה לצאת מהבית בידיעה שהיא מתוקתקת. כלומר, לצאת מהבית בידיעה שיש מקום למפתחות של הבית, לכרטיסי האשראי וכמובן שגם לפלאפון. יצאנו לבדוק איך תוכלו לצאת מהבית כשאתן מתוקתקות ומסודרות ב – 100%. אנו מזמינות אתכן להישאר אתנו ולדעת איך תוכלו לדאוג לפרטים הכי קטנים במינימום מאמץ.

 

רוצות לדעת איך הגענו אל הטיפים הבאים?

רגע לפני שנציג בפניכן את כל הפרטים שיאפשרו לכן להיות מתוקתקות, עליכן לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעות דבר או שניים בנושא. אלו נשים שתמיד יוצאות מהבית כשהכול אצלן מסודר. כן, אלו אותן נשים שאתן מסתכלות עליהן לא פעם מהצד ושואלות: "איך? איך הן עושות את זה?".

הגענו אליהן לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של מתוקתקות והסברנו שאנו עתידות לכתוב מדריך בנושא. להפתעתנו, קיבלנו מספר רב של פניות מצד נשים שהיו להן הרבה טיפים טובים. זו ההזדמנות להודות להן על כל טיפ וטיפ. שכן, בזכותן, המדריך הנוכחי עולה לרשת והוא צפוי להקל על נשים רבות שלא ניחנו באפשרות התקתוק באופן טבעי.

מגני מסך לטלפון סלולרי.

מתוקתקת! כך תדאגי לפרטים הכי קטנים – הטיפ של רני

אם את רוצה להיות בטוחה שאת דואגת לפרטים הקטנים ביותר, את צריכה לצאת מהבית עם פאוץ' שיאפשר לך להכניס בפנים את הפלאפון, המפתחות וכרטיס האשראי. ברגע שיהיה לך פאוץ', תוכלי להיות בטוחה שהמכשיר שלך יישמר גם אם אין עליו מגני מסך לטלפון סלולרי. שכן, הפאוץ' צפוי לשמור עליו טוב טוב.

 

מתוקתקת! כך תדאגי לפרטים הכי קטנים – הטיפ של דנה

דנה אומרת שאם את רוצה להיות מתוקתקת, את צריכה שיהיו לך כמה תיקים בגדלים שונים. שכן, כל תיק יהיה מתאים ליציאה מסוג אחר. לדנה למשל יש תיקים בכל מיני גדלים:

  • תיק קטן מאוד ליציאות
  • תיק קטן – בינוני לעבודה
  • תיק בינוני ליציאות של מעל ל – 24 שעות מהבית

לדבריה, ברגע שיש לכל תיק קטגוריה, הדבר מאפשר להתארגן בהתאם ולהיות מתוקתקת.

מגני מסך לטלפון סלולרי.

מתוקתקת! כך תדאגי לפרטים הכי קטנים – הטיפ של יעל

יעל ציינה בפנינו שהדרך שלה להיות מתוקתקת היא לארגן רשימות של כל הדברים שהיא צריכה לפני כל יציאה. היא אמרה שיש את הדברים הקבועים כמו למשל נשנושים למהלך היום, פלאפון, מפתחות, כובע וכו'. אבל לעיתים יש דברים אחרים שצריך לקחת ולא תמיד זוכרים. לכן, יש לכתוב בכל ערב רשימה מסודרת של כל הפריטים שיש בהם צורך למחר. כך תוכלנה להיות בטוחות שיש לכן את כל מה שדרוש לכן.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת איך תוכלו להיות מתוקתקות ולדאוג לפרטים הכי קטנים. אנחנו מאחלות לכן שתיישמו את שנכתב לעיל ותרגישו הרבה יותר מסודרות מבעבר. אנחנו יודעות שננסה את הטיפים האלה, אם תרצו, ניתן לכן חוות דעת עליהן בהמשך.

מגני מסך לטלפון סלולרי.

אולי יעניין אותך גם