חיפוש

נמאס לכם מחשבונות חשמל גבוהים? אפשר אחרת!

כל אחד מאתנו קיבל לפחות פעם אחת במהלך חייו חשבון חשמל מנופח. כזה שגורם לו להסתכל על הדף ולתהות "איך הגעתי למצב שכזה?". אנחנו מצאנו את עצמנו חווים את הסיטואציה הזו מעל ל – 3 פעמים בחודשים האחרונים. לאחר בירור קצר שערכנו בנושא, גילינו ממה נובעים החשבונות הללו ויצאנו לבדוק איך אפשר להימנע מהם. הישארו אתנו, תגלו מהי המסקנה שלנו ואיך תוכלו ליישם אותה בבית ולחסוך הרבה כסף על הוצאות החשמל שלכם.

 

תכירו קודם את הבעיה והפתרון

רגע לפני שנציג בפניכם את הפתרון שישנה לכם את החיים, עלינו להציג בפניכם בקצרה את הבעיה שגרמה לחשבון החשמל שלנו להתנפח באופן יוצא דופן. לאחר שקיבלנו כמה חשבונות כפולים ומכופלים מאלו הקודמים להם, ביררנו עם דרי הבית אם יש משהו בצריכת החשמל שאנחנו לא יודעים עליו.

זה לא היה קשה לגלות שהילדים לא פעם מדליקים את הדוד לזמן ממושך בטענה שאין להם מספיק מים חמים. מסתבר שהדוד יכול לדלוק שעות ארוכות מבלי שיכבו אותו. הדבר הוביל כמובן לצריכה חריגה של חשמל ולהופעתם של חשבונות חשמל גבוהים. יצאנו לבדוק איך אפשר להתמודד עם הבעיה וגילינו שיש פתרון ייחודי שנקרא פקחום. הפתרון הזה שינה את החיים שלנו (ואת חשבון החשמל כמובן).

חשבונות חשמל

פקחום – מה זה?

הפקחום הוא בעצם פטנט ישראלי (המצאה כחול – לבן!) שעוזר לשמור על המים חמים בדוד. אם לא די בכך, הוא חוסך בעלויות של חימום המים. מלבד החיסכון בעלויות החימום, הוא גם שומר על המים שלכם חמים לאורך כל השנה. מדובר באיכות חיים של ממש. יש לו המון יתרונות נוספים, כמו למשל העובדה שהוא חוסך לכם יצירת קשר עם חשמלאי ומפחית את הסיכוי להיווצרות של בלאי בדוד. כן, אתם קוראים נכון! החיסכון כאן הוא משולש ואנו ממליצים לכם לקרוא פרטים באתר פקחום שיאפשרו לכם להכיר אותו עוד יותר מקרוב.

 

מי יכול להתקין פקחום בבית שלו?

כל אחד יכול להתקין פקחום בבית. ראוי לציין כי התקנה שכזו צריכה להתבצע על ידי בעל מקצוע. שימו לב – מי שגר בבתים משותפים שנבנו החל משנת 1981 ומי שגר בבית פרטי יכול להזמין בעל מקצוע שיתקין את הפקחום ללא בעיה.

חשבונות חשמל

 

פנייה אל בעל מקצוע מומלץ

אתם צריכים להיות בטוחים כי ההתקנה תתבצע באופן בטוח ויעיל. כדי שזה יקרה, אנו ממליצים לכם לערוך בירור מעמיק אודות בעל המקצוע הנבחר ולקרוא חוות דעת אודותיו ברחבי הרשת. הנה כמה פלטפורמות שיאפשרו לכם לקבל פרטים אודות בעלי מקצוע שעוסקים בתחום:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להימנע מחשבונות חשמל גבוהים, נאחל לכם שתיישמו את הנכתב לעיל ותגלו שיש אפשרות לחסוך בקלות.

חשבונות חשמל

אולי יעניין אותך גם