חיפוש

עיצוב על בטון – החשיבות של בטון כמוצר נוי בדירה שלך

עיצוב בבטון משמש אדריכלים ובעלי מקצוע שונים, העוסקים בשיפוצים ובעיצוב של חללים שונים. שימוש בבטון ובמוצרי בטון שונים מאשר לעצב פריטים גדולים וקטנים והוא גם יכול לשדרג באופן משמעותי את מראה החללים המעוצבים.

לעיצוב באמצעות בטון ישנה חשיבות, שכן חומר זה נחשב איכותי בשל יתרונות שונים הכלולים בו וביניהם:

  1. אפשרויות העיצוב באמצעות בטון הינן רחבות וכמעט בלתי מוגבלות ומסיבה זו, אדריכלים רבים מוצאים בבטון חומר פרקטי עבור עיצוב חללים.
  2. הבטון מהווה חומר שבאמצעותו ניתן ליצור מראה דקורטיבי ואסתטי.
  3. הבטון הינו חומר חזק ולכן, השימוש בו למטרת עיצוב ויצירת פריטי עיצוב שונים יכול להבטיח עמידות וחוזק של המוצר, גם בפני תנאי מזג אוויר קשים. בנוסף, הבטון קיים במגוון רחב של רמות חוזק ולכן, ניתן להשתמש בו גם למטרת חיזוק ו/או עיצוב של בניינים גבוהים וכיו"ב.
  4. את הבטון ניתן לשלב במגוון של סגנונות עיצוב ולפיכך, איננו מוגבל רק עבור סגנון עיצוב מסוים.
  5. בטון מוחלק מהווה טרנד עיצוב פופולארי, אשר באמצעותו, ניתן לעצב חללים שונים בהתאם לדרישותיהם של הלקוחות. בטון מוחלק הינו פתרון לריצוף בתים וחללים שונים וניתן לשלב אותו באמצעות טכניקות הקיימות בשוק, עם מגוון של צבעים ואפשרויות גימור שונות.

 

ריהוט מבטון

בכל בית קיימים רהיטים ולעיתים גם בגינת הבית. לרוב, נהוג למקם בחללי הבית השונים רהיטים ואלמנטים שונים העשויים מעץ, אולם, כיום ישנו טרנד של שימוש ברהיטים העשויים מבטון. מבין רהיטי הבטון השונים, ניתן למצוא: שידות לסלון מבטון, כסאות מבטון, שולחנות מבטון ועוד. רהיט ביתי נוסף, שאותו ניתן לייצר מבטון הינו בסיס למיטה. באופן זה, בסיס המיטה יוכל להיות עמיד ויציב למשך זמן רב וכן, יוכל הוא להיות גם עמיד בפני משקל כבד אשר יונח עליו. גם בגינת הבית ניתן למקם פריטים שונים העשויים מבטון, כגון: ספסל וכסאות או נדנדה העשויה מבטון.

מידע לגבי מוצרי בטון שונים ניתן למצוא באתר https://d-a-r-y-a.store.

 

מוצרי בטון לבית

מלבד ריהוט דקורטיבי, ניתן ליצור באמצעות בטון גם כלים ואלמנטים פרקטיים לבית, כגון: גופי תאורה, פמוטים, מתקן לסבון או למברשות שיניים ועוד. באמצעות הבטון, ניתן ליצור אלמנטים מגוונים, בצבעים שונים, כך שיתאימו למראה העיצוב הכולל של הבית. ניתן למצוא רעיונות לעיצוב פריטים וכלים גם באתרי אינטרנט שונים, המציעים סגנונות של מוצרים העשויים מבטון.

 

לסיכום

ניתן לחשוב כי בטון יכול לשמש בעיקר לעיצוב של רצפה או לחיזוק של יסודות חללים מסוימים. אולם, כיום, הבטון מהווה חומר שבאמצעותו נהוג לעצב קירות ואף רהיטים דקורטיביים שונים. באמצעות טכניקות עיצוב שונות, ניתן להשתמש בבטון במסגרת עיצובי חללים שונים וברמת גימור גבוהה. בשימוש בבטון כמוצר עיצובי קיימים יתרונות רבים וביניהם, חוזק החומר והעמידות שלו לאורך זמן.

בית מעוצב מודרני

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים לעיצוב הבית
עיצוב פנים
4 טיפים לעיצוב הבית

איך מתחילים לעצב את הבית? זאת שאלה גדולה שיש עבורה לא מעט תשובות, אבל לפני שנענה עליה, עלינו להבין לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת, ואיזו

קרא עוד »
עיצוב פנים עם וילונות
עיצוב פנים
עיצוב פנים בעזרת ווילונות

מי שמבין דבר או שניים בעיצוב, יודע שהפריטים הקטנים הם אלו שמקנים את האווירה הסופית והמרשימה בכל חלל. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשחקרנו את

קרא עוד »