חיפוש

כמה עולה בדיקת בדק בית?

בתקופה האחרונה אנו שומעים על עלייה משמעותית במספר הרכישות של דירות שהתגלו כחתול בשק. הכוונה היא שאנשים ביצעו רכישה של דירות חדשות מקבלן וגם דירות יד שנייה וגילו לאחר זמן מה כי הדירה שלהם לא עומדת בסטנדרטים בסיסיים. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה עומד מאחורי המקרים הללו ומה העלויות של בדיקה מסוג זה.

 

רקע מקדים אודות העלויות של בדיקת בדק בית

רגע לפני שנציג בפניכם את העלויות של בדק הבית, עליכם לדעת כי המחירים שיוצגו בפניכם כעת הם משוערים. שכן, כל חברה שעוסקת בהליכים שכאלה מתמחרת את הבדיקה באופן שונה. יצרנו קשר עם 3 חברות שונות וביקשנו לקבל הצעות מחיר על דירות 3 חדרים סטנדרטיות. נאמר לנו כי המחיר נקבע בהתאם לקריטריונים הבאים:

  • המיקום של הדירה
  • הגודל של הדירה
  • מספר המומחים שמגיעים אל המקום (במקרים חריגים יש צורך ביותר ממומחה אחד)

כך שחשוב שתדעו שהמחירים שיוצגו בפניכם כעת עשויים להשתנות.

כמה עולה בדיקת בדק בית?

כמה תעלה לכם בדיקת בדק בית?

אם אתם מתכננים לבצע בקרוב הליך שכזה ואתם רוצים לדעת פרטים אודות בדק בית מחיר, נציין בפניכם כי טווח המחירים נע בין 1,000 ₪ לבין 1,500 ₪. במקרים שבהם מדובר בדירות גדולות מאוד, המחיר עשוי לטפס ולהגיע אל 2,000 ₪ לערך.

 

איך הבדיקה מתבצעת?

הבדיקה מתבצעת על ידי מומחה בתחום שבודק את כל הפרטים הכי קטנים בבית, למשל:

  • את הצבע של הבלטות
  • את האיכות של הגימורים
  • את השיפועים במקלחת
  • את פתחי הניקוז במקומות שונים בבית

אתם עשויים לחשוב שמדובר בבדיקה מוגזמת, אבל האמת היא שזה לא נכון. אם תרכשו את הדירה ותגורו בה, אתם עשויים לגלות שליקויים באחד או יותר מהדברים שצוינו לעיל עשויים לשגע אתכם. אנחנו למשל גילינו שגוון הבלטות שלנו שונה באזור מסוים של הבית ואנחנו פשוט מצטערים על כך שלא ידענו שיש שירות של בדק בית כשרכשנו את הדירה.

כמה עולה בדיקת בדק בית?

עלות אל מול האיכות – מה חשוב יותר?

במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק את העלויות של בדיקה זו. אנחנו רוצים לציין בפניכם כי אמנם עסקנו בנושא זה לאורך כל המדריך, אך אין זה אומר שזה הדבר החשוב ביותר. אנו סבורים כי יש חשיבות גבוהה הרבה יותר לאיכות של הבדיקה מאשר לעלות. אתם צריכים להיות בטוחים כי אתם מקבלים את הבדיקה המקיפה ביותר. כך שאם קיבלתם הצעה מעט גבוהה ואתם מתלבטים, עליכם לדעת שעדיף לכם לשלם מעט יותר ולהיות בטוחים כי התוצאה תשתלם לכם.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים כמה תעלה לכם בדיקת בדק בית. כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם חברות שמציעות את השירות הזה ולקבל מהן הצעות מחיר. אנחנו מציעים לא לעצור במחיר, אלא לערוך גם בירור מעמיק אודות המקצועיות של החברה.

כמה עולה בדיקת בדק בית?

אולי יעניין אותך גם