חיפוש

פתרונות יצירתיים ליצירת מקום אחסון נוסף בבית

ככל שהשנים עוברות אנחנו צוברים עוד ועוד חפצים, חלקם נצרכים יותר וחלקם כמעט ולא  משומשים.

גם בבתים הכי גדולים הבעיה הכי גדולה היא אחסון.

ככל שהבית גדל החפצים מתרבים ואתם נשארים חסרי אונים למול בעיית האחסון שלכם.

רוצים ללמוד איך לאחסן נכון יותר? איך להיפטר מחלק מהחפצים? איך לייצר מרחב יותר מרווח בבית שלכם? הכל בכתבה הבאה.

 

מקומות אחסון יצירתיים

הפתרון שיעזור לכם בצורה הכי משמעותית הוא יצירת מקומות נוספים לאחסון. אופציה ראשונה היא מתחת לספה – תוכלו לקנות או לבנות במיוחד ספות שיש בהן מקום אחסון שלא נראה לעין ולא פוגע כלל בעיצוב של הסלון. חשוב להניח שם חפצים שלא נעשה בהם שימוש תדיר. פתרון נוסף הוא מתחת למיטות – תוכלו להניח בגדים שלא נכנסים לארן או כל חפץ ששייך למי שישן בחדר זה. פתרון יצירתי במיוחד הוא אחסון מעל התקרה – תוכלו לבנות מראש תקרה שניתן לפתוח בה פתח קטן ולאחסן שם עוד דברים.

 

יצירת מזווה

אם יש לכם מטבח גדול במיוחד או חלל אחר בבית שלא מנוצל בצורה מיטבית תוכלו לבנות קירות גבס לשם תיחום האזור. את החלל שייווצר תהפכו למזווה וכך תגדילו משמעותית את שטח האחסון בבית. מזווה הוא מרחב מאוד נוח בו ניתן לאחסן חפצים שלא צריכים קירור.

 

קופסאות

תוכלו לקנות קופסאות מעצובות ויפות אותן תניחו מחוץ לארונות. כמו כן, תוכל ולהניח את הקופסאות בתוך הארונות ובכך לסדר את השטח שלהן בצורה יותר מנוצלת ולחסוך מקום לאחסון.

 

ארון בחוץ

אם יש לכם מרפסת או חצר תמיד תוכלו לקנות עוד מחסן קטן או גדול, לפי הצורך שלכם, בו תאחסנו חפצים שאין להם מקום בתוך הבית. אם החצר שלכם גדולה במיוחד כדאי שתקדישו חלק נכבד ממנה לשם אחסון. כיף להרגיש שאתם יכולים לצבור כמה חפצים שאתם רוצים כי לא חסר מקום לאחסן אותם.

 

הפתרון האולטימטיבי – להיפטר מחפצים

בעידן המודרני אנשים צוברים יותר ויותר חפצים בשל השפע. הפרדוקס הוא שהחפצים האלה לא בהכרח הופכים אותם למאושרים יותר, לכן אתם לא צריכים לחשוש שאם תזרקו חלק מהחפצים תהפכו לפחות מאושרים. נסו לעשות סינון אמיתי בחפצים – מה שלא עבר שימוש בשנה האחרונה לא ראוי שיתפוס מקום בבית. יש אנשים ריבם שישמחו לקבל את המוצרים שלכם וחבל שהם סתם ישכבו אצלכם בארון ויעלו אבק.

 

לסיכום

החפצים שלכם צריכים להישמר בצורה טובה כדי לשרת אתכם בשנים הקרובות. דאגו להרחיב את האחסון בבית שלכם אם אתם חשים צמצום. תוכלו להרחיב את האחסון על ידי – יצירת מזווה, אחסון מחת לרהיטים גדולים, שימוש בקופסאות, היפטרו מחלק מהחפצים ועוד. כמו כן, תוכלו להשתמש בגינה או במרפסת כמקומות אחסון. ישנם פתרונות רבים לבעיית האחסון, בחרו במה שנכון עבורכם.

 

צנצנות

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים לעיצוב הבית
עיצוב פנים
4 טיפים לעיצוב הבית

איך מתחילים לעצב את הבית? זאת שאלה גדולה שיש עבורה לא מעט תשובות, אבל לפני שנענה עליה, עלינו להבין לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת, ואיזו

קרא עוד »
עיצוב פנים עם וילונות
עיצוב פנים
עיצוב פנים בעזרת ווילונות

מי שמבין דבר או שניים בעיצוב, יודע שהפריטים הקטנים הם אלו שמקנים את האווירה הסופית והמרשימה בכל חלל. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשחקרנו את

קרא עוד »