חיפוש

האם מכירת כלבים נחשבת חוקית בארץ?

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, ואנשים רבים מעוניינים בקניית כלב מחמד. אז האם אפשרי לעשות את זה בארץ – ומה מתיר החוק? מאמר זה יסביר לכם הכל אודות מכירת כלבים בישראל ויעזור לכם להבין מה חשוב לדעת לפני הקנייה. 

 

מכירת כלבים בישראל

כיום במדינת ישראל אין שום חוק האוסר על מכירת כלבים, למרות שאנשים רבים טועים לחשוב שחוק זה הוא חוק קיים. באופן כללי, מכירת הכלבים מותרת כל עוד היא נעשית בצורה מפוקחת ואין בה שום אלמנט של פגיעה בבעל חיים. קניית כלב צריכה להיות אך ורק ממקום מוכר ומוסדר, אשר אתם יודעים כי הם מתנהגים אל הכלב בצורה הומנית ודואגים לו.

לפני שאתם קונים את הכלב חשוב שתשאלו שאלות לגביו, תנסו להבין את הלגיטימיות של  המקום שמוכר אותו וכמובן קבלו את כל המידע שאתם צריכים על מנת לוודא התאמה ביניכם לבין הכלב אותו אתם רוצים לקנות.

כלבים למכירה

איזה סוגי כלבים יש למכירה?

כלבים למכירה הם לרוב כלבים גזעיים. אנשים רבים מעוניינים בקניית כלב מגזע ספציפי ולכן בוחרים לקנות את הכלב שלהם. כמובן שהדבר הזה משתנה, ולעתים תוכלו למצוא כלבים מעורבים למכירה או לחילופין כלבים גזעיים לאימוץ. אם אתם מחפשים סוג מסוים של כלב, תוכלו לחפש באינטרנט מגוון מקומות המציעים כלבים למכירה.

לפעמים הכלב אותו רציתם לא תמיד יתאים לכם, לכן אנו ממליצים לשמור על ראש פתוח ולהיות פתוחים לשמוע על כלבים שלאו דווקא הייתם בוחרים כאופציה ראשונה.

כלבים למכירה

מה צריך לדעת לפני קניית כלב?

האחריות שאתם לוקחים על עצמכם כאשר אתם לוקחים כלב היא גדולה מאוד. אתם חייבים להבין לפני שאתם קונים את הכלב האם תהיה לכם את המסוגלות לטפל בו ולתת לו את כל תשומת הלב הנדרשת.

בנוסף, אתם צריכים לראות את החיבור שלכם עם הכלב. מדובר בתוספת למשפחה לכל דבר ועניין וכדאי שתהיה לכם כימיה וחיבור עם הכלב לפני שאתם מביאים אותו לביתכם. אם אתם רוצים לקנות גור, קחו בחשבון שהטיפול בו יהיה אינטנסיבי יותר מטיפול בכלב בוגר, ולכן אם אתם יודעים שיש לכם זמן מוגבל ביום להשקיע בגידול הכלב יכול להיות שבחירה בגור לא תהיה הבחירה הנכונה.

 

למי מתאים לקנות כלב?

קניית כלב היא לא לכל אחד, ואתם צריכים להבין האם אתם מסוגלים לעשות את זה. כלב מתאים לאנשים שיש להם את הפניות ואת הזמן לטפל בו. כמובן שכלב הוא התחייבות לכן אם אתם יודעים שיש לכם לו"ז צפוף מאוד, תחשבו פעמיים לפני שאתם מכניסים את גידול הכלב אל החיים שלכם. אתם אמנם תצטרכו לעשות התאמות בחיים שלכם, אך צירוף הכלב למשפחה הוא אחד הדברים הטובים שיכולים לקרות לכם. בהצלחה עם החבר החדש!

כלבים למכירה

אולי יעניין אותך גם

התאמה לגיל
בעלי חיים
ככה בוחרים אוכל לכלבים!

רבים מבני האדם בעולם בוחרים לאמץ ולגדל כלבים בתור חברי משפחה מן המניין בבתיהם. הם מעניקים לכלבים אהבה רבה ועושים הרבה על מנת שיחיו חיים

קרא עוד »