חיפוש

רקסי מתנפח: החשיבות בחלבון במזון הכלבים

רקסי שלכם מלך? אם לא קראתם לכלב שלכם רקסי, אתם יכולים לפחות להתייחס אליו כמו אל מלך ולדאוג לתזונה איכותית עבורו. הכנו לכם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור את המזון האיכותי ביותר, בהתאמה מדויקת לכלב שלכם. כמובן שנדבר על חלבונים, נזכיר גם פחמימות, ונוסיף כמה פרמטרים נוספים שייטיבו עם הכלב שלכם. אם אתם אוהבים את הכלב שלכם, הישארו אתנו.

בריאות לפני הכול

אם יש לכם כלב והבריאות שלו חשובה לכם, הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לכוון אתכם לבחירת המזון הטוב ביותר עבור הכלב שלכם.  רכיבי המזון שהכלב שלכם צורך, משפיעים על בריאותו באופן חד משמעי. אתם ודאי מכירים את רשימת המאכלים שאסור לתת לכלב, אבל האם אתם יודעים אילו רכיבים מומלצים במיוחד בשבילו? אנחנו פה בשביל לענות על השאלה  החשובה הזו.

אוכל לכלבים

 חלבונים

חלבון הוא תרכובת אורגנית שמשמש כאחד מאבות המזון. כמו אצל בני אדם, כך גם אצל כלבים, חלבונים חשובים מאוד עבור בניית השרירים והרקמות ושמירה על בריאותם. עבור כלבים, הזנת השרירים חשובים ביותר כדי לאפשר להם תפקוד מלא מתוך בריאות. אחוזי השריר בגוף הכלב גבוהים וזקוקים לתזונה עשירה בחלבונים כדי לשמור על חיוניות.

 

איך לבחור מזון עשיר בחלבון?

כשאתם קונים מזון לכלב שלכם דרך petnet.co.il או בחנות אחרת, בדקו את רשימת הרכיבים הרשומה על האריזה. כשהרכיב הראשון ברשימה הוא בשר, עוף או דגים, תוכלו לדעת שהרכיב העיקרי במזון הוא חלבון. אם הכלב שלכם פרוותי, אנחנו ממליצים על מזון שמכיל, כרכיב עיקרי, דג סלמון. רכיבי השומן שמכיל דג סלמון תורמות למראה מבריק ומטופח של הפרווה.

 

פחמימות

אחרי שדיברנו על רכיבי המזון המומלצים, נזכיר גם את רכיבי המזון המומלצים פחות. מזון איכותי לכלבים אינו מכיל פחמימות, או שמכיל מעט מהן. אם בחרתם במזון לכלבים שמכיל פחמימות, העדיפו פחמימות מורכבות, כמו דגנים מלאים או אורז. אם רשימת רכיבי המזון מכילה תירס, אנחנו ממליצים לוותר עליו.

 

התאמה מושלמת

מעבר לרכיבי המזון המומלצים, יש צורך בהתאמת המזון לכלב לפי גזע, גיל ומצב בריאותי. אם אתם קונים מזון לגור כלבים או לכלב מגזע קטן, בחרו עבורו כופתיות קטנות. לגורי כלבים או לכלבים מבוגרים העדיפו מזון רך יותר, ולבעלי רגישויות, בחרו מזון מותאם או עשיר ברכיב מסוים. כשהמזון מותאם, הכלב שלכם יאכל בהנאה ובקלות וכך התזונה שלו תהיה טובה.

 

לסיכום

עם המידע שצברתם כאן, אנחנו מקווים שתוכלו לבחור עבור הכלב שלכם את המזון האיכותי והטוב ביותר עבורו. הקפידו על הרבה יותר חלבונים והרבה פחות פחמימות, כדי להעניק לכלב שלכם תזונה בריאה. התאימו את המזון לפי הפרמטרים החיצוניים והבריאותיים של הכלב, כדי לאפשר לו חווית אכילה נוחה ומזמינה. בכל מקרה, תאהבו את הכלב שלכם, כל השאר כבר יקרה מעצמו ☺

אוכל לכלבים

אולי יעניין אותך גם

התאמה לגיל
בעלי חיים
ככה בוחרים אוכל לכלבים!

רבים מבני האדם בעולם בוחרים לאמץ ולגדל כלבים בתור חברי משפחה מן המניין בבתיהם. הם מעניקים לכלבים אהבה רבה ועושים הרבה על מנת שיחיו חיים

קרא עוד »