חיפוש

הבית של סנופי – כך תבחרו מלונה מושלמת לכלב!

אם אתם מגדלים כלב בבית עם חצר או מרפסת גדולה, מלונה יכולה להיות פתרון שהייה נהדר עבור הכלב שלכם. כלבים זקוקים למרחב משל עצמם, ומלונה מאפשרת לכם לספק להם את המרחב הזה מחוץ לבית, בלי לפגוע באיכות החיים שלהם. בחירת מלונה היא דבר מורכב, וכדי שלא תסתבכו איתו יותר מידי, אנחנו כאן לספק לכם את כל מה שחשוב לדעת לפני הבחירה הזו. 

 

מלונה

מלונה היא מעין בית קטן שבו הכלב יכול לשהות בלילה או במהלך הזמן שאנחנו לא בבית. רוב הכלבים אוהבים להיות יחד עם הבעלים שלהם בתוך הבית, אולם המלונה חשובה בשל העובדה שהיא מעניקה לכלב בית משל עצמו. למלונה של הכלב אף אחד לא נכנס, וזה מה שמאפשר לו להרגיש בה בטוח יותר. פט פלנט כאן כדי לספר לכם על הנתונים השונים שיש לשים לב אליהם.

מלונה מושלמת לכלבים

גודל המלונה

הדבר הראשון שאליו יש לשים לב הוא הגודל של המלונה. מצד אחד המלונה צריכה להיות מספיק גדולה כדי שהכלב ירגיש בה בנוח, ולא יחוש צפיפות גבוהה מידי. זכרו שבמלונה הולכים להיות אביזרים שונים של הכלב, מה שאומר שהיא צריכה להיות מספיק גדולה עבורו ועבורם יחד. מנגד, אל תקנו מלונה גדולה מידי, כיון שהכלב שלכם עלול להרגיש שהוא לא מספיק בטוח בתוכה.

 

צבע

אחרי שדאגתם לזה שהמלונה תתאים לכלב שלכם, כדאי גם לדאוג שהיא תשתלב היטב עם הנוף של הבית שלכם. לפני שאתם קונים את המלונה בדקו היכן אתם הולכים להציב אותה, ואת הבחירה שלה תעשו בהתאם למראה הכללי של אותו מרחב. מלונה שהולכת להיות בחצר צריכה להיות בצבעים שמתאימים לה. אם אתם רוצים שכולם יראו שיש לכם כלב, מלונה בצבעים בולטים היא דרך נהדרת.

מלונה מושלמת לכלבים

עיצוב

עיצוב של מלונה הוא בדרך כלל די אחיד, כאשר למלונה יש פתח בחזית שלה, והכלב יכול לשהות באחד הצדדים שלה גם בלי שרואים אותו. עם זאת, כיום ישנן מלונות בעיצובים שונים, ואם חשוב לכם לתת טוויסט מסוים לעיצוב של המרפסת שלכם, המלונה בהחלט יכולה לעזור לכם.

 

חומרים

הדבר האחרון שאותו יש לבדוק הוא החומרים שמהם המלונה עשויה. במקרים רבים המלונה הולכת להיות מתחת כיפת השמיים, מה שאומר שהיא תהיה חשופה לגשם, קור וחום. כדי שהיא תשמור על המראה והעיצוב שלה לאורך זמן, עליכם לוודא שהיא עשויה מחומרים מתאימים. כמו כן, כדאי לקנות מלונה מחומרים שניתן לנקותם בקלות כדי לשמור על המלונה נקייה ונעימה עבור הכלב שלכם.

 

לסיכום

בחירת מלונה היא אחד הדברים הכי חשובים עבור הכלב שלכם. בבחירת המלונה הקפידו על עיצוב וצבע שיתאים למקום שבו אתם הולכים לשים אותה. בנוסף כדאי לבדוק שהמלונה מספיק גדולה לאור העובדה שהולכים להיות בה גם אביזרים שונים של הכלב.

מלונה מושלמת לכלבים

אולי יעניין אותך גם

התאמה לגיל
בעלי חיים
ככה בוחרים אוכל לכלבים!

רבים מבני האדם בעולם בוחרים לאמץ ולגדל כלבים בתור חברי משפחה מן המניין בבתיהם. הם מעניקים לכלבים אהבה רבה ועושים הרבה על מנת שיחיו חיים

קרא עוד »