חיפוש

איפה כדאי לשלב את כלוב האוגרים בבית?

לפני כמה ימים שמענו על מקרה מצער שאירע לשכנים שלנו שמגדלים אוגר מזה תקופה. לדבריהם, הכלוב של האוגר היה מונח במקום מסוים בבית שהתגלה כמסוכן. המקרה המצער שגרם בסופו של דבר לפציעתו של האוגר, גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מרוכז שיעלה את המודעות בכל הנוגע למקומות הנכונים שבהם יש לשלב את כלוב האוגרים בבית. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה הם המקומות האלה.

 

איפה כדאי לשלב את הכלוב של האוגרים בבית? התכונה ה – 1 של המקום הנבחר: בגובה סביר

נציין בפניכם בקצרה כי המקרה שאירע לשכנים שלנו, קרה לאחר שהם הניחו את הכלוב בחדר צדדי של הבית ובגובה רב. כדי להמחיש לכם את הגובה המדובר, נאמר כי הוא היה מעל ארון שגובהו כמעט כמו גובה של מקרר רחב.

אתם צריכים לשים לב כי אתם מניחים את הכלוב בגובה סביר. הכוונה לגובה של שולחן עבודה רגיל. שכן, הנחת הכלוב במקום גבוה עשויה להוביל לנפילתו לא פעם (בגלל התנודות של האוגר). במידה ותניחו את הכלוב בגובה בסיסי, תוכלו לשמור על האוגר מפני פגיעה קשה.

איפה כדאי לשלב את כלוב האוגרים בבית?

איפה כדאי לשלב את הכלוב של האוגרים בבית? התכונה ה – 2 של המקום הנבחר: בחדר מרכזי

עכשיו אתם יודעים כי עליכם להניח את הכלוב בגובה סביר. כך שנותר לכם לדעת דבר נוסף – הכלוב צריך להיות ממוקם בחדר מרכזי. הימנעו מהנחת הכלוב בחדר צדדי שאין בו אנשים ברוב שעות היום. שכן, אם האוגר יהיה במצוקה, אתם תוכלו להיות בקרבת מקום, לשמוע אותו ולסייע לו. אנו ממליצים לקרוא מידע נוסף בנושא בכתובת הבאה, כדי שתוכלו להיות מוכנים לכל תרחיש: http://hamster-time.co.il.

 

איפה כדאי לשלב את הכלוב של האוגרים בבית? התכונה ה – 3 של המקום הנבחר: במקום עם טמפרטורה נעימה

לא תמיד מדברים על טמפרטורה בהקשר של בעלי חיים. לכן, החלטנו להקדיש לעניין פסקה שלמה, כדי להבהיר כי האוגר שלכם, בדיוק כמוכם, צריך להיות בתוך חדר בטמפרטורה נעימה (סביב ה – 25 מעלות). לכן, עליכם להקפיד כי אתם משלבים את הכלוב בחדר שלא חם או קר בו מידי במהלך היום.

איפה כדאי לשלב את כלוב האוגרים בבית?

שילוב הכלוב במקום מתאים = שמירה על ביטחון האוגר שלכם

אם תיישמו את המידע שנכתב לעיל, אתם תוכלו להיות בטוחים בכך שאתם מגדלים את האוגר שלכם על הצד הטוב ביותר. שכן, שמירה על 3 הכללים הללו תביא לסביבה בטוחה עבורו. נזכיר בקצרה כי אלו 3 הכללים שנוגעים לשילוב נכון של הכלוב בבית:

  • לא להניח את הכלוב בגובה רב
  • להניח את הכלוב בחדר מרכזי
  • להניח את הכלוב בחדר נעים

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איפה כדאי לשלב את כלוב האוגרים שלכם ברחבי הבית. נאחל לכם שתבחרו את המקום המתאים ביותר ותשמרו על האוגר שלכם.

איפה כדאי לשלב את כלוב האוגרים בבית?

אולי יעניין אותך גם

התאמה לגיל
בעלי חיים
ככה בוחרים אוכל לכלבים!

רבים מבני האדם בעולם בוחרים לאמץ ולגדל כלבים בתור חברי משפחה מן המניין בבתיהם. הם מעניקים לכלבים אהבה רבה ועושים הרבה על מנת שיחיו חיים

קרא עוד »